Gå til innhold

Ferrari Cab spottet i Vestby (2 ganger)

Ranger emnet


Wrasko

Anbefalte innlegg

Den er mørkerød og pen, med beige interiør med røde detaljer! Er landets første 355 F1 Spider faktisk, 98-mod som har gått 29 000, så den er ikke mye i bruk... Mulig dere ser samme jenta i en porsche enkelte ganger også, den er mye, mye råere:) Faren har nemlig også en 996 Techart.. Ca 600 hk på hjulene, og her snakker vi vinterbil! (4-hjulstrekk) Hun bor ved Vestby mens faren bor i Bærum! "Where else??" hehe..

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er mørkerød og pen, med beige interiør med røde detaljer! Er landets første 355 F1 Spider faktisk, 98-mod som har gått 29 000, så den er ikke mye i bruk... Mulig dere ser samme jenta i en porsche enkelte ganger også, den er mye, mye råere:) Faren har nemlig også en 996 Techart.. Ca 600 hk på hjulene, og her snakker vi vinterbil! (4-hjulstrekk) Hun bor ved Vestby mens faren bor i Bærum! "Where else??" hehe..

Alder på fruen..? :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hu ikke i dag :(

Rundt 25 tror jeg.. Umulig å vite bak det blonde håret, og solbrillene :p

 

Så forresten en eldre Ferrari Targa i dag. I Ås, en mann som kjørte. Var ganske nice den også egentlig..

 

 

Og gjett hvilket gult egg som kjørte forbi i tunellen mot moss ifra tusenfryd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hu ikke i dag :(

Rundt 25 tror jeg.. Umulig å vite bak det blonde håret, og solbrillene :p

 

Så forresten en eldre Ferrari Targa i dag. I Ås, en mann som kjørte. Var ganske nice den også egentlig..

 

 

Og gjett hvilket gult egg som kjørte forbi i tunellen mot moss ifra tusenfryd...

 

Vollvik? (10 tegn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferrari.. Har ikke ord. Ferrari er Ferrari, hellig. Finn en bil med bedre, som Slick sa, harmoni. Lyden av en Ferrari gir meg rett og slett ereksjon.

 

Går/har gått en Ferrari 355 her i byen. Og en Ferrari 308GTi (GTO Er verstingen), og en gul Ferrari 348- Når han ga på, så glemmte jeg allt om tid, sted, hva som skjedde, utenom at jeg KUN så på bilen og hørte... Jeg skalv i beina i ett par timer etterpå.. Jeg var under en halv meter unna den da den passerte rolig forbi meg... Lav, brei, 4 gull rør hveste mot meg da den passerte.. Ferrari er rått, og med eff anlegg, så er det bare maks, du finner ikke vakrere lyder.

 

Jeg glemmer aldri synet av en Ferrari.

 

btw, synes dere at jeg er rar om jeg har MANGE minutter med kun Ferrari lyder på pc'en som jeg hører på? Allt ifra gamle klasikkere til helvetesmaskiner som F1 biler som bare freser forbi, gjør burnouts og bare ruser...? i love it.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferrari er stilig det.. Sett to stykker her på Gjøvik de siste dagene, en rød relativt ny (tipper noe ala 360), samt en blå 348.. Se litt ekstra på slike biler, ja.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og fortell meg hva dere føler etter å ha hørt det

Jeg tenker, "Hm, ganske hvinende lyd... ikke spesielt digg å høre på". :P

Ferrari er ikke noe spesielt for meg iallfall... forbinder det med typer som har behov for å vise seg frem og har litt for mye penger.

Ville heller lagt de millionene i en rimelig heftig "normal" gatebil isteden ;)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår