pepa Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 I bilen nå står det en 1.6 forgasser motor, hva slags motor kan jeg bruke da uten og gjøre mye forandringer, er det noen 1.8 forgasser el som passer men alt elektrisk osv..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 er det noen 1.8 forgasser el som passer men alt elektrisk osv..... Ja. Putt i. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 du kan lett sette inn 1.8L blokk gasser UTEN å røre en pøkk av ledningsnettet 2 liter kan du sette inn og edit: beaten by kaldblod Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pepa Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 hvor finner jeg er slik komplett motor er det med 5 trinns kasse oxo kanskje... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 edit: beaten by kaldblod Føles godt. Ombygning til femgirs medfører vel at du må bytte en plate ved konsollen ellerno. Husker ikke helt.. tenke mer senere. nå må jeg løpe hjem fra jobb Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 ombygg til femtrinnskasse er meg bekjent bare giroverføringa som må byttes (hvit plastbeta) høgger'n har slike motorer.. masse priv folk som sitter på slike er det og Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pepa Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 ombygg til femtrinnskasse er meg bekjent bare giroverføringa som må byttes (hvit plastbeta) høgger'n har slike motorer.. masse priv folk som sitter på slike er det og hvor mye må jeg gi sånn ca for motor og girkasse, noen som har årsmodell og betegnelsen på den jeg kan bruke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 koster rundt 1500 for motor med girkasse av privat person.. noe mer på huggeren vil jeg tro.. å bytte motor på disse er så enkelt at du ikke klarer å gjøre det feil.. og angående elektronikken -> det er ingen :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Her i bergen kan jeg ordne en passat med 1,8 forgasser til 1500kr kanskje? Da går vel prisen i null.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pepa Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 og det er med 5 trinnskasse, dem passer rett i golfen sjøl om den er fra passar... ???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg