Gå til innhold

Endelig fått meg min første 240 :D Edit 1,5år senere. Nye bilder

Ranger emnet


Borg

Anbefalte innlegg

Selv om bilen hadde vært rusta stykker hadde jeg tatt den så godt som samme farge..

Vet hvordan det er med dårlig råd men.. Må nok si det så bedre ut før..

Jubeleums modellen er det jo ikke så mange igjen av..

Ikke med den stripa på sia i alle fall..

 

Får dra opp til kompisen min å trøste meg med at han har en helt lik en som din var bare i hvit..

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ikke rart det blir færre og færre av 240er med slike eiere! :knock:

 

Rullemaling = :fuckme2:

 

Færre 240`r?? Syns du det begynner å bli lite av dem? Må du jaggu roa deg..Han har sikkert betalt bilen sin selv, så da kan han vel få gjøre hva han vil å!:P:P:P

Volvo S60 2.0l Turbo

Volvo 940 GL

Volvo 240 GLT

Volvo 242 Turbo

x Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som klager på at det var jubeleums mod. så kunne den aldrig blitt fin i lakken igjen med de klistremerkene på!

Og hvis det er en liten trøst syns klistremerkene litt gjennom bengalakken.

 

 

240Rallye: Thx for første posetive komentar:) Men den trenger et strøk til for og bli fin.

'87 240 B230ET Godbil'n

'86 240 B230A Vinterbil/Automat-Pelle

'62 Felt B18 Camoblå/Dødsfella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syntes ikke det ble så fint men foranding fryder.men er jo din bil, gjør hva du vil med den sier nå jeg... fortsatt store potensialer i den bilen..

 

har du vidre planer for bilen?

1995 Mitsubishi Galant 1,8 bruksbil

1980 Chevrolet caprice classic 5,7

[x]1989 Mercedes Benz 190 E 2,3sportline [x]1986 Mercedes Benz 190 E 2,0 [x]1988 Mercedes 250D [x]1987 volvo 245 2,3 B230A [x]1979 volvo 244 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Færre 240`r?? Syns du det begynner å bli lite av dem? Må du jaggu roa deg..Han har sikkert betalt bilen sin selv, så da kan han vel få gjøre hva han vil å!:P:P:P

 

Er rimelig sikker på at de ikke produseres lengre, og at det kastet mange hver dag. Så det blir vel færre av dem ja. I hvert fall de pene er blitt sjeldne nå. Jeg bor i Bergen, og jeg ser ikke mange 240er hver dag lengre.

 

Ser kanskje èn pen hvis jeg er mye ute på veien en dag. Jada, han må få gjøre slik som han vil, og vi må få si hva vi vil! ;) :smilbmw:

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er rimelig sikker på at de ikke produseres lengre, og at det kastet mange hver dag. Så det blir vel færre av dem ja. I hvert fall de pene er blitt sjeldne nå. Jeg bor i Bergen, og jeg ser ikke mange 240er hver dag lengre.

 

Ser kanskje èn pen hvis jeg er mye ute på veien en dag. Jada, han må få gjøre slik som han vil, og vi må få si hva vi vil! ;) :smilbmw:

 

Har hørt at dem er begynt å produsere 240 igjen jeg........?;)

neida... Men det er fortsatt flust igjen med 240`r igrunn. Mulig mindre i bergen, det kan være så. Men, mange igjen her:)Bare jeg har 4stk på gar`n!;)

Volvo S60 2.0l Turbo

Volvo 940 GL

Volvo 240 GLT

Volvo 242 Turbo

x Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er lite pene 240er igjen, Kjetil.. Mulig du ser mange på veien, for det gjør vi.. men veldig få av dem er noe pene, heller opprusta for eksempel.

 

Er faktisk igjen en del fine også.. Når jeg jobba på volvo hadde jeg ganske mange inne, som var overraskende fine.. Men i farta kan jo en bil se møkkete å fæl ut.. Men, får av dem noe møkk å ser over dem. Å de faktisk er dønn strøkne både inni å under omtrent.

Finnes mange fæle også, er ikke det jeg sier..MEN :P

Volvo S60 2.0l Turbo

Volvo 940 GL

Volvo 240 GLT

Volvo 242 Turbo

x Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rally Koffen: Jaja skal se etter deg:P Har ikke sett nye bilen din enda, men er mulig det er bilde av den på forumet her eller? Kjøper trappa de men ikke no overprisa greier her nå altså! Fikk fiksa gratis henting av falcken for deg og greier i vinter vettu:P

 

DaButcher: Kan lage en tråd snart jeg. Har noen litt kule bilder ute i skauen. Var vist ikke lov og kjøre i ski løypa selv etter skiføre var slutt. Kommunen prøvde finne ut hvem som hadde kjørt mange kilometer inne i skauen;)

'87 240 B230ET Godbil'n

'86 240 B230A Vinterbil/Automat-Pelle

'62 Felt B18 Camoblå/Dødsfella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår