Exylon Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Når jeg har kjørt et stykke, begynner bilen og "lugge". Det hender seg også at den stopper opp helt. Det virker som gassen henger seg opp litt når den driver og dør helt... Pluss at det "spytter" og "harker" fra eksosen når jeg bremser på girene.. Bilen har stått stille i 2år, og det er ikke byttet plugger på bilen på lenge, men kan det ha noe med dette å gjøre da?? Kan det være at bilen får for mye bensin, eller kanskje feil blanding? Bilen er en Fiat Ritmo Abarth, 1986mod, 2L twincam, m/dobble gassere. Den "lugginga" kan minne litt om når man går tom for bensin, men når bilen stopper må jeg vente i ca 15 min før jeg får startet igjen... NOEN SOM KAN HJELPE MEG??? hellothere Siter http://www1.garaget.org/archive/125/124048/162317/162317-1549970.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsenv Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Det kan kanskje være at motoren tar inn falsk luft en plass? Jeg erfarte at noe lignende skjedde med min Golf3, der tok den inn falsk luft ved forgasserflensen.. Siter Snart '01 Lotus Elise MK2;) '93 VW Golf 3 1,8GL '93 (x)Mazda RX7 FD3S '93 (x)Mazda RX7 FD3S Mazdaspeed! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Kondens?? Sjeldent midt på sommeren, men den stått i 2 år med lite bensin på tanken så sier det seg selv.. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exylon Skrevet August 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 hmmm.... Kan jo godt hende det er det, men har nå fyllt opp tanken 2 ganger etter at jeg fikk bilen, og den bare fortsetter og stoppe som om den blir tom for bensin.. Igår ga jeg på litt i en oppover bakke, og da hadde den problemer gitt.. Akkurat samme som når man går tom for bensin, og dette skjedde med over halv tank... hhmmm.... Siter http://www1.garaget.org/archive/125/124048/162317/162317-1549970.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg