pacecar Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 for en rå bil , billig he he :) har en snut på 40 mb av bilen hvis noen kan legge den ut damndamn Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Jeg gleder meg til den kommer på Top Gear :) Bugatti Veyron vs planeWe love a good pan-European car versus public transport challenge on Top Gear. So far we've pitted an Aston DB9 against the fast train to Monte Carlo (victory: Clarkson, Team Car). We've run a Ferrari 612 Scaglietti against a jet aircraft to Verbier (victory: Clarkson, Team Car). And we put a Mercedes SLR McLaren against a boat to Oslo (victory: Clarks... etc, etc). Now comes our greatest race ever. The route is from the northern Italian town of Alba to the southern British town of London. Jeremy takes the incredible (and incredibly delayed) 987bhp Bugatti Veyron, while Richard and James are once again going by air. But this time there's a twist, because your pilot for this TG Airlines flight is Captain May of the King's Own Still Having Flying Lessons Corps. Clarkson will be punched straight through Europe by the mighty fist of the world's most powerful car. The other two will be taking a not quite as-the-crow-flies route because James can't fly over the Alps. Apparently he hasn't done that bit of the course yet. Nonetheless, Clarkson could be in trouble this time, unless, of course, James flies as slowly as he drives. --> Link <-- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sladde_guttn Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 blir dritt fett :D må styles :D Er det mulig :hammer Siter 87 Volvo 240 GL B230K 240 = GO 40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 for lite hk MÅ trimmes Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Sliter litt med å skjønne det der. Begge står stille. 1. McLaren F1 stikker av 2. Etter 10 sek. når F1 208 km/t 3. Først da setter Veyron igang 4. Begge når 320km/t samtidig!!!! Jeg skjønte betydningen.. men skjønner ikke hvordan ER det mulig?? :???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Jeg skjønte betydningen.. men skjønner ikke hvordan ER det mulig?? :???: Hva med 400-0 km/t på 10 sek. og 450m Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mofa$a Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Gleder meg til Jeremy Clarkson går løs på bilen, og finner "svakhetene" haha... "Look at this. Why!?" Hehehe Syke spec's...!!!! Hehe, så feil kan du ta. Siter - Golf GTI 2001 http://www.bilforumet.no/golf-iv/224931-4er-gti-fast-silver.html - Golf cab 1987 CLi 1,8 (x)Golf II 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Jeg har nettopp kjøpt bil-bladet Bil Magasinet å der var det en test av Veyron, og det er virkelig artig å lese den testen for det er noe så sinnsykt mye rått med Veyron. 0-100 km/t: 2,46 sek! 0-200 km/t: 7,3 sek! Bremsene som stopper Veyron fra toppfarten på litt over 400 km/t til 0 på under 10 sek! Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Hehe, så feil kan du ta. Så episoden, like imponert over Veyron som han ble :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Fikk sett episoden i dag jeg også, for en bil! Jeremy ble ganske imponert over den ja, var kult å se når James fortalte Richard at han ikke kunne fly om natten. :D Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 Jeg likte produksjonsprisen på den, småfattige ~5.000.000£ (GBP). var det ikke fra 407KM/H -> 0 på ca. 5 fotballbaner i lengde? så man bruker ca en halv kilometer. Hadde vært gøy å se Veyron (ikke 2006) mot CCR på bane, Clarkson sa den handlet som en Elise. Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 prisene var i €uro 5 000 000 € for å lage den 870 000 € i salgspris mmm. de taper litt for prestisje gitt :) Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Clarkson sier "5 million quid" og quid er en "forengelsk" av pund? Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Clarkson sier "5 million quid" og quid er en "forengelsk" av pund? Det er absolutt korrekt! :thumb Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 hvilken episode testet de den? Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg