Tidligere bruker Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Haha nice har du kjøpt samme felger som meg da ;D jeg kjøpte de i 18" med 225x40 dekk =) er så pene de felgene =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 hehe bare et problem.. de fantes hvist ikke til bmw :S så ble noen andre felger zito m525 eller noe. får de rundt 15 april.. hvor mye måtte du gi for dem? HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 for mye :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet April 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 hmmm jeg vet jeg sa jeg skulle roe litt ned med bmw'en men det er ikke like lett som man skulle tro.. har handle litt igjen da vettu... fått satt i interiøret jeg kjøpte også satt på alt av lister Nye felger nye blinklys (uten den stygge hvite kanten :S ) også har jeg kjøpt nytt panser emblem men det fikk jeg ikke noe bra bilde av så jeg legger ut et stemnings bilde istede :) :thumb HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Min mening er at de forrige felgene var penere :) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet April 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 hmm ikke i real life.. de var kant kjørte og hadde MASSE kast så derfor kjøpte jeg nye har ikke helt bestemt meg hvem som er kulest enda men det lener seg på de nye.. er litt fetere i real life.. bildet juger litt.. men tror de felgene hadde gjort seg bedre på en lysere bil.. men jeg er fornøyd.. du kan se de på streetmeet i real vettu dr ;) HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Enig i at dem er penere IRL, likte ikke de andre du hadde på din bil med den fargen du har. De nye felgene dine er konge irl ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 hvor mye ga du for de felgene? [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet April 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 5600,- hos vår egen dekk baron sharif :) HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Passet bilen godt de nye felgene, PS, fin og ryddig tråd, en fryd og lese igjennom :) Mvh Sæther'n Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet April 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 kanskje fordi det ikke er så mange som er så intriserte at de komenterer hver eneste post ;) (regelen er fetere bil mere rot)alacocaina har foresten kjørt på bane for første gang... ble ikke noes serlig bra bilder av det og filmen ble elendig.. bare en bra komentator... syntes det gikk kjempe bra holdt følge med biler som hadde mere power og greier kjørte ifra en E30 325.. og litt sånn mest pga dekk da men ;) har vel et par bilder av bilen sidlengs også men de tror jeg dama har... så nå gleder jeg meg til bmwccn treffet nå i mai :D HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 nok en gang på bane treff :) litt bedre bilder en sist da :) også bilde av en viss jente som LOVTE meg at hu skulle kjøre fra meg å jeg hadde ingen sjangse osv... hu sier ikke det nå lengere for hu ble EID.. kjør hårt kjør stil :thumb HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommyknocker Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Hei der folkens.. For det første flott bil, BMW er det beste som finns. For det andre, jeg leste litt om superchip her, og lurte på om noen kan sende meg ett bilde av den ferdig montert? Hadde blitt utrolig glad. Jeg har nemlig en 2.0liters vanos motor, og den hadde superchip, men hjernen gikk til h...... pga vann og jeg måtte ha ny hjerne og da kameraten min tok ut chippen av den gamle hjernen husket han ikke hvordan den hadde stått montert i..... :-( Håper virkelig noen kan hjelpe meg... Min mailadresse er alexandernilsen75@gmail.com om noen vil hjelpe meg.. Mvh Alex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 fikk meg aldri superchip desverre :S men den skal sitte montert der den gammle\orginale chippen satt?? HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommyknocker Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Jeg vet den skal sitte der, men om man tar ut den gamle chippen og skal sette i superchippen, så er den litt kortere, så det blir fire huller der den gamle har sittet som den nye ikke dekker, og så er det hvilken vei den skal sitte jeg lurer på, har søkt hele nettet. Bilen gikk som ei kule med den forbaska chippen i. ;-) Vil gjerne ha den i igjen. Hilsen Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg