Gå til innhold

Papperboy`s E36 320i cupê, prosjekt

Ranger emnet


FX2000

Anbefalte innlegg

  • Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

hmmm jeg vet jeg sa jeg skulle roe litt ned med bmw'en men det er ikke like lett som man skulle tro..

har handle litt igjen da vettu...

fått satt i interiøret jeg kjøpte også satt på alt av lister

sdfsdfsdfsdsdf031.jpg

Nye felger

100_0854.jpg

nye blinklys (uten den stygge hvite kanten :S )

100_0851.jpg

også har jeg kjøpt nytt panser emblem men det fikk jeg ikke noe bra bilde av så jeg legger ut et stemnings bilde istede :)

:thumb

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm ikke i real life.. de var kant kjørte og hadde MASSE kast så derfor kjøpte jeg nye

har ikke helt bestemt meg hvem som er kulest enda men det lener seg på de nye.. er litt fetere i real life.. bildet juger litt..

men tror de felgene hadde gjort seg bedre på en lysere bil..

men jeg er fornøyd.. du kan se de på streetmeet i real vettu dr ;)

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje fordi det ikke er så mange som er så intriserte at de komenterer hver eneste post ;)

(regelen er fetere bil mere rot)alacocaina

 

har foresten kjørt på bane for første gang...

ble ikke noes serlig bra bilder av det og filmen ble elendig.. bare en bra komentator...

syntes det gikk kjempe bra holdt følge med biler som hadde mere power og greier kjørte ifra en E30 325.. og litt sånn mest pga dekk da men ;)

CIMG1324.jpg

CIMG1319.jpg

har vel et par bilder av bilen sidlengs også men de tror jeg dama har...

så nå gleder jeg meg til bmwccn treffet nå i mai :D

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

nok en gang på bane treff :) litt bedre bilder en sist da :)

20014.jpg

20018.jpg

også bilde av en viss jente som LOVTE meg at hu skulle kjøre fra meg å jeg hadde ingen sjangse osv... hu sier ikke det nå lengere for hu ble EID..

20015.jpg

 

kjør hårt kjør stil :thumb

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei der folkens.. For det første flott bil, BMW er det beste som finns.

For det andre, jeg leste litt om superchip her, og lurte på om noen kan sende meg ett bilde av den ferdig montert? Hadde blitt utrolig glad.

Jeg har nemlig en 2.0liters vanos motor, og den hadde superchip, men hjernen gikk til h...... pga vann og jeg måtte ha ny hjerne og da kameraten min tok ut chippen av den gamle hjernen husket han ikke hvordan den hadde stått montert i..... :-(

 

Håper virkelig noen kan hjelpe meg...

 

Min mailadresse er alexandernilsen75@gmail.com om noen vil hjelpe meg..

 

Mvh Alex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet den skal sitte der, men om man tar ut den gamle chippen og skal sette i superchippen, så er den litt kortere, så det blir fire huller der den gamle har sittet som den nye ikke dekker, og så er det hvilken vei den skal sitte jeg lurer på, har søkt hele nettet. Bilen gikk som ei kule med den forbaska chippen i. ;-) Vil gjerne ha den i igjen.

 

Hilsen Alexander

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår