fribbern Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Hei Hva fester jeg øyelokk til frontlykter med, for det er vel ikke egentlig lovlig? Slik at når jeg skal på kontroll må jeg ta dem av?? Da er det greit om det ikke sitter dønn fast. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 sikaflex, sitter godt, men går an å skjære av limet med tapetkniv senere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 skru de fast? var iallefall sånne fester på mine, skrudde de fast over lykta og under. Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Bruk noe som limer, men som er lett å få av igjen uten at du knekker listene. Jeg bruker sånn "takrennelim/båt/bil" lim. Den holder det godt fast, og jeg kan også få det av igjen uten å ødelegge hele greia. Sikaflex er det beste til å lime fast sideskjørt, spoilere osv. men det sitter FOR godt når det kommer til lyktespoilere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Sikaflex er det beste som Westside sier. Nesten så ikke de andre alternativene er nødvendig å diskutere sick Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Bruk noe som limer, men som er lett å få av igjen uten at du knekker listene. Jeg bruker sånn "takrennelim/båt/bil" lim. Den holder det godt fast, og jeg kan også få det av igjen uten å ødelegge hele greia. Sikaflex er det beste til å lime fast sideskjørt, spoilere osv. men det sitter FOR godt når det kommer til lyktespoilere. Neida, sitter ikke for godt... går fint an å skjære i sika siden det ikke blir ordntli hardt... dessuten skal du treffe på en bra pirkete kontrollør dersom du blir nødt til å ta de av, dersom de ikke er ekstremt dekkende.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 bruk sikaflex... sitter som F£@$ og går lett å fjerne uten å ødelegge lyktene Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet August 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Takk for svar. lagde selv, men vet ikke hvordan jeg skal feste dem, men nå har jeg ått en del tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stage Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 dobbel sidig teip funker også fint, bruker en spes teip på jobb som holder mere enn nok til sånt, rimelig dyr men ;) Siter - 08 A4 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg