Gå til innhold

Nice try - Goodbye !

Ranger emnet


mazdafun

Anbefalte innlegg

Skal jeg skryte av at jeg har generelt lavere rundetider enn de fleste cossier og 323gtr's på rudskogen med en bil med bare 105hk ut på hjula da eller?

 

Det gidder jeg ikke, prioriterer heller å kjøre fort på bane enn lage skrytetråder om sånt.

 

Ja, jeg har Midtmotor(NA) og RWD(TORSEN-diff)

 

:P

 

PS: på vått føre så går det saktere med RWD i sving enn med 4wd/AWD, det sier seg selv da, ikke uten grunn de har 4wd/AWD på WRC bilene. Men folk trneger ikke å være "eplekjekke" bare fordi om de har en rask bil rett fram da.

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madzafun:

Tror ikke det nei :shake,sier bare at madzaen fikk litt hjelp fra "vår herre" :D :D :D

Trur nok det hadde blitt en duell mellom 240,mr2 å gtr om det hadde holdt seg tørt,sier det bare som det er å som et svar til scorpio 89 :hammer

Som sagt er jeg med for at det er artig å tar resten som bonus happyhappy

shadow-ix: :thumb

ps:å som en liten rakkar sa til meg en gang,var ikke jeg som starta tannløs tannløs tannløs

Ha en strålende aften cheers

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

GT-R mot Cossie. Uskarpt bilde, men man skjønner hva som skjer.

 

P8130012.jpg

 

Fra Evenes-dragrace. Se mediaforum for mer info.

 

mvh

 

PS: Bilen er en GTX med masse GT-R deler.

 

Vel....

 

Nå var det nå JEG som tok det bildet.. Og det bildet er IKKE av finaleløpet! Det er tatt under oppvarming/fremvisning av bilene som skulle kjøre drag.

Mazda`en vant med en ca halv bil lengde... Og det må vel tilføyes at dette av en 1/8mil drag løp..

Hadde vært morsomt å sett de mot hverandre på 402 meter`n heller, da tror jeg at den mazda`en har fått seg store problemer..

Som det ble skrevet tidligere her, at værgudene var imot cossien så stemmer det nok.. men hadde det vært helt tørr bane, så må jeg nok innrømme at ingen av de 2 kompisene hadde kommet seg til finalen! men flaks så kansje semifinalen..

 

Men morsom og våt fornøyelse var det nå for alle som var der :wave

 

PS!

Mazdafun... Sender deg regninga for det bildet :hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Jeg var selv på det drage! og disse bildene forteller ikke mye! di ford`ene tok 323 helt igjen på slutten! og det eneste som hjalp den mazdan var 4x4 og ikke for mye motor! for det var ikke akurat hjulspinn på den da den tok løs! Men er det noen som vet hvilken plass denne mazdan endte på???

 

dere mazda eiere kan jo bare skryte av er pissinga deres, og det er jo forståelig. For å pisse det er det eneste dere kan gjøre når en ford kjører forbi! Men nå skal det være sagt at mazda 323 ikke er av verdens lateste biler. Kjører selv en 323 1.6 hver dag! og det er bra med gamp i den bilen!!! :wave

Du er da en liten moroklump!! Hvis du var der så fikk du vel med deg at jeg vant min klasse. Du sier at Fordene tok meg igjen mot slutten :hammer bullsh... Det bildet som ligger på denne tråden er jo et målfoto, og jeg syns ikke at det ser ut som om jeg holder på å bli tatt igjen. Den eneste som jeg hadde problemer med var en giftig liten MR2. Denne kommer til å bli en killer til neste sesong. Og du sier at det ikke var hjulspinn :hammer . Vel vel, da det enda var tørt, spant jeg nesten ut hele første giret, og da det ble vått begynte det å spøke for festet i andregiret også. Selvsagt har 4wd en fordel, men ikke påstå at det ikke spinner. Dessuten har jeg vunnet to løp før dette løpet, og begge disse dagenene var det knusktørt og solskinn ute. hellothere

2004 BMW M3 (sommerbil)

1993 Mazda 323 GTR (vinterbil)

2005 Yamaha RX1 tubo ic (snøscooter)

2006 Artic Cat M7 162" (snøscooter)

2006 Yamaha YZF R1 SP (motorsykkel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vel ikke regna me noe anna sia det vart så vått(2WD) men kom tilbake når det er tørt... :thumb

Så du mener at du tar meg på 201m på tørt føre????? hellothere

2004 BMW M3 (sommerbil)

1993 Mazda 323 GTR (vinterbil)

2005 Yamaha RX1 tubo ic (snøscooter)

2006 Artic Cat M7 162" (snøscooter)

2006 Yamaha YZF R1 SP (motorsykkel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Vel....

 

Nå var det nå JEG som tok det bildet.. Og det bildet er IKKE av finaleløpet! Det er tatt under oppvarming/fremvisning av bilene som skulle kjøre drag.

Mazda`en vant med en ca halv bil lengde... Og det må vel tilføyes at dette av en 1/8mil drag løp..

Hadde vært morsomt å sett de mot hverandre på 402 meter`n heller, da tror jeg at den mazda`en har fått seg store problemer..

Som det ble skrevet tidligere her, at værgudene var imot cossien så stemmer det nok.. men hadde det vært helt tørr bane, så må jeg nok innrømme at ingen av de 2 kompisene hadde kommet seg til finalen! men flaks så kansje semifinalen..

 

Men morsom og våt fornøyelse var det nå for alle som var der :wave

 

PS!

Mazdafun... Sender deg regninga for det bildet :hammer

kansje jeg bør sende regning til deg?

:hammer

 

Prøver du å være morro nå ?Ta å høyreklikk på det bilde der du så ser du nok at det står HansenRS i url!!

d.v.s.

at det var MEG som tok bilde ;)

 

 

Mazdaen gikk bra den! Er den bremset?

Men Forden er jo ganske ny for eieren..var ikke kjøpt lenge før draget å den sierraen der bremset 387hk på hjula! så han plagdes jo mye med festet så det ut som..så trur nok sierraen har mer potensialet en det..vet ikke, eieren holder ikke til her da? var fra longyearbyen

 

håper det blir tørt til neste år!

[-] `93 Mondeo Si Sport

 

 

her kan du grille loffen din tralalalalaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett der HansenRS!!!

Du må ha stått ved siden av meg og tatt bildet cheers

Studerte bildet mitt på pc.. og det er nesten helt identisk med ditt:)

 

Cossien er fra Finnsnes, samme plass som mazda`en...

 

Hvordan legger man ut bilde her?? så får jeg lagt ut mitt HansenRS.. Du vil sjønne tegninga da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett der HansenRS!!!

Du må ha stått ved siden av meg og tatt bildet cheers

Studerte bildet mitt på pc.. og det er nesten helt identisk med ditt:)

 

Cossien er fra Finnsnes, samme plass som mazda`en...

 

Hvordan legger man ut bilde her?? så får jeg lagt ut mitt HansenRS.. Du vil sjønne tegninga da;)

 

http://www.photobucket.com bruker jeg, logger deg bare inn å laster opp bilde å legger ut url her..veldig enkelt å gratis..

 

Han som eier bilen bor på Finnsnes og jobber i longyearbyen..

Veldig pen bil..men litt for høy :)

[-] `93 Mondeo Si Sport

 

 

her kan du grille loffen din tralalalalaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår