Gå til innhold

To døde etter å ha kjørt inn i Kiwi

Ranger emnet


Wishmaster

Anbefalte innlegg

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lurer på hva jeg tenkte når jeg sa det var en del sol. :hvaskjera

Tror jeg var trøtt eller noe.

 

Jeg er 90% sikker på at bilen som det blir sankket om i starten er Honda CRX Del Sol. En kammer at har en slik en. Med tanke på vinduer og hvordan rumpa er. Men den er jo ikke hel.

 

Haha, du var jo 90% sikker da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var et voldsomt oppmøte av utrykningskjøretøy i arnanipa i natt. satt og så film noen hundre meter skrått over tunnelmunningen. mener eg talte 4 brannbiler, ett helikopter og et titalls ambulanser og politibiler+sykler.. virker som om det var en som bor noen km fra meg som har omkommet, uten at eg vet kem han var. rip :(

 

Hva var klokken sånn cirka? Jeg var våken til totiden, men bor ved kaien i Y.Arna så jeg hadde gjerne ikke hørt det uansett. Tragisk. RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du var jo 90% sikker da ;)

 

ja, bra at jeg ikke skrev 100%. hehe.... Jeg har til og med sakt unnskyld til en kammerat pga han kjører del sol.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heteste ryktete nå er at det er noen fra Herøy som heter Karl-André, men jeg kan hverken bekrefte eller avkrefte det.

 

Du må være passelig dum når du antyder et navn og ikke er sikker. Dette er vel tragisk nok som det er så tenk litt på familie og venner i en slik sak.

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det ikke er han, og noen i familien tilfeldigvis er innom her, så tror jeg de vet godt selv at han ikke er død.

 

Litt ufint av deg er det vel? Er jo ikke akkuratt koselig å ha et rykte gående på et forum om at du er død? Og såpass respekt for de pårørende må man vel ha at man ikke går ut med navnet på den avdøde.

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er kanskje litt o t. men hvorfor knekker seteryggen i volvo? og hva har det å si om seteryggen knekker når man feks fronter en annen bil eller vegg og henger i beltet som er festa i b stolpe oppe og nede og tunnelen på bilen.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er kanskje litt o t. men hvorfor knekker seteryggen i volvo? og hva har det å si om seteryggen knekker når man feks fronter en annen bil eller vegg og henger i beltet som er festa i b stolpe oppe og nede og tunnelen på bilen.

 

 

Grunnen er vel at det er ganske syke krefter som er i bevegelse når man kræsjer. Jeg satt på med en kamerat når vi kræsjet i Oslo for noen år siden, og basskassa i bagasjen var skrudd ganske bra fast, men løsna og knakk bakseteryggen i to. Var kanskje 30 grader vinkel på setet. og den ene 6x9" som var i hattehylle lå bare løst baki der. Hang igjen i en runde på en skrue. Selv om den var skrudd fast med 4 på ei 19mm mdf plate. En full stopp i ca 70 km/t gir ca 50-70 G. Der grensa går for ommøblering av organer i magen. Det sier litt om kreftene. Setet i en volvo er jo skrudd fast i 4 skruer, men ryggen er vel bare skrudd i 2 mot setet igjen. Mye som kan løsne der. Gjelder vel alle biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må være passelig dum når du antyder et navn og ikke er sikker. Dette er vel tragisk nok som det er så tenk litt på familie og venner i en slik sak.

 

Enig med deg der. Hvordan går det på motorsenteret. Kommer en tur innom i morgen.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår