FE3T Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Bare lurer på om noen har gjort noe slikt og fått det godkjent? Bilen (som heldigvis ikke er min) har en 1,8 forgasser motor på 90hk. eieren har fått tilbud om å kjøpe en 1,8 16v motor fra en Jetta, men har nå blitt engstelig for godkjenninga av et slikt prosjekt. Selv mener jeg at dette skal gå greit med å sette på skiver bak (fra 2,3L modellen) Noen her med erfaring fra dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 bilen er levert org med denne 16v motorn,er ikke no problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeeBone Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Har du spec på denne Jetta 16v motoren? Siter 'Audi for stoltheten, Quattro for sikkerheten og turbo for morsomheten.' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 bilen er levert org med denne 16v motorn,er ikke no problem. Kommer an på hvilken årsmodell det er. Frem til 86 ble de aldri levert med 16v, men ett år ble det produsert en "Jubeleumsmodell" med 16v. Mener denne kom i 91 eller 90. Motoren er på to liter og yter 134HK. Setter man forøvrig på skiver bak mener jeg det skal gå bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg