Gå til innhold

Stort Treff i Drammen. MidnightClub inviterer dere!

Ranger emnet


MidnightClub

Anbefalte innlegg

  • Svar 159
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grattis midnight club..

VELDIG BRA TREFF..

Mye folk og mange gromme biler..

(Jeg for min del tok nesten livet av den ene forsterkeren min,jeg trur det blei litt for varmt for den..hehe..men jeg har fått kjøla den ned,så den virker igjen nå.)

 

Gleder meg til neste treff allerede...!!!!

Kongsberg streetracers skal prøve å få til et skikkelig streetmeet til våren..håper folk kommer da..

-03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt)

Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns faktisk det nesten ble litt for mange biler jeg :P og det er jo egentlig positivt:) takker og bukker mc:) blei guida godt innover av alle crew folka som ikke hadde peil på hvordan bil jeg kjørte:D morro:D

- 76 Datsun 100a, Bygges opp

- 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter

- 91 Opel Kadett E, RIP

-94 Mitsubishi Galant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis midnight club..

VELDIG BRA TREFF..

Mye folk og mange gromme biler..

(Jeg for min del tok nesten livet av den ene forsterkeren min,jeg trur det blei litt for varmt for den..hehe..men jeg har fått kjøla den ned,så den virker igjen nå.)

 

Gleder meg til neste treff allerede...!!!!

Kongsberg streetracers skal prøve å få til et skikkelig streetmeet til våren..håper folk kommer da..

 

Du som hadde den røde primera hatchback`en (lik som min!!) med alpine anlegget?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..da har jeg også funnet frem til dette forumet.. takker Midnightclub for det. Til Candi-man..takker for fine bilder av bilen min på midnightclub's treff i Drammen..Jeg takker for tilliten Midnightclub har gitt meg..har fått den fornemme jobben av å være speaker på ALLE treffene frem over.. :wave .

 

Som en av midnightclubs crew,vil jeg takke for fremmøte..helt sinnsykt kult at så mange kom,og at dere faktisk brukte søppelposene.. :thumb . Det som IKKE var så bra,var selfølgelig dere som ga F.... ang burning på plassen.Dette VIL bli slått hardt ned på ved neste treff med det resultat at dere vil bli bortvist fra området.Håper på forståelse for dette. :fire:

 

Vi jobber allerede med et nytt streetmeet..kommer tilbake til dette senere.

 

G-Man

Nothing evolves without the Evolution.

2000 EVO VI T.M.E

x 2000BMW 330CI

X 1999 Forhøster STI

X 1998 EVO V RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig der. Flott treff og masse fine bilder. Var kanskje litt stusselig for de som stod parkert på baksiden. Prøvde å selge plassen min men ingen slo til :D

Burning, så bare en bil som burna men det er vel sånn som kommer. Uheldigvis kan mange si, er jo ikke lukka område her så da er det med på å forstyrre nærmiljøet som ikke er deltakere. Annet enn det, veldig bra treff.

Men, noen som har info om den saab'en som hadde vannkjølt turbo ? Hørte noe prat om den men fikk aldri sett ordentlig.

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på speccs og hvilke fordeler vannavkjølt turbo har. Bra jobb som speaker forresten :)

 

Takk for det du cheers ..fordelen med vannavkjølt intercooler er det at du har en mye lavere lufttemperatur inn til motoren enn det man har med luft til luft cooler...Han som eier Saaben har max 7 grader høyere temperatur på ladelufta enn det som er uteluft temp (!?).. specs: ca 420 hester,660Nm. Maptune hjerne ++ 6 trinns kasse fra opel..heter vist F40 den kassa...

 

håper dette hjalp deg noe..

 

snakkes..

 

G-Man

Nothing evolves without the Evolution.

2000 EVO VI T.M.E

x 2000BMW 330CI

X 1999 Forhøster STI

X 1998 EVO V RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt på med den Saaben på lørdags kvelden en runde i drammen, og den har et friskt fraspark den, det må sies.. vi dro 2gir helt ut.. 3 gir helt ut, og nesten helt ut på 4 gir, og da hadde vi en innsugstemp på 17grader...... hadde jeg gjort det samme med volvoen hadde nok tempen ligget på 20-22 grader..

 

Koselig og se at EVOGEIR er her også da :) takk for en finfin plass til Volvoen på søndag!! og søt stemme har du når du er speaker..

 

Vil si at syntes treffet var veldig bra, litt creds til midnightclub gutta.. og seff de "vaskedamene" som var snille og sklei litt rundt på panseret på bilen min så jeg fikk noen fine bilder..

 

IMG_2080.jpg

IMG_2089.jpg

1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s"

2010 Audi A3

ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!)

Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår