Hole Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 VR6 lippa passer ikke rett på Passaten, prøvde med en GL lippe fra Golf 3 og den passer på hele fremsiden men svingen er litt slakkere på Passaten og den når heller ikke helt bort til hjulbuen. Med andre ord, den må moddes. Hvordan vet jeg ikke, sjekker litt rundt på nettet etter no how to's. Regner med at det måkjøpes to sett lipper som må kappes og plastsveises. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet September 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2005 auto spar, norsk bildelsenter, eiker motorshop har alle stort utvalg av fjører. fant disse på autospar, http://www.autospar.no/goxdb001%5B01855%5D.html om det er no særlig vet jeg ikke. jeg kjøpet nye dempere å fjører samtidig til min, den er veldig stiv men ikke så veldig lav.. men har du ok dempere går et jo fint å slenge på senkefjører opptil 40mm. joa hadde sikkert vært snasent me mindre dekk dim. men du, ska ikke fjerne tilhenger feste da? få på klare blinkers på sia (koster så og si ingen ting ) samt lakke det orange feltet på baklyktene svakt mørkt? tru det hadde blitt kanon. mvh vemund Hvilke dempere og fjører kjøpte du?? og hvor kjøpte du di?? Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet September 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Endelig kom Sportsgrillen babyhmm? tror di må ha sendt den med :biker fra Tyskland, har vennta på den i ca 2mnd!! Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommelom Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Cool! ;) Siter 1990 Ford Sierra 2.0 DOHC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Veldig strøken bil du har der ja :) Har du solgt den, fikk du mye for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Vet ikke om denne tråden lever enda, men må bare få si at motorrommet på den passaten var noe av det mest strøkne jeg har sett på en originalbil! Hadde noen sagt at dette var et bilde av bilen som ny så hadde jeg ikke tvila ett sekund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Den var ekstremt strøken ja :hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 takker :D helt orginal bil og lakk, bilen hadde vel gått ca 230000 så kanke klage, når jeg fikk bilen så den ut som en dass!! (har vært noen timer med polering og vasking på den ja, hehe) solgte bilen for 45k Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 et gammelt bilde jeg har av bilen... Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Usedvanlig fin Passat :kiss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg