Gå til innhold

Sleepy eye lys!

Ranger emnet

Probe GT

Anbefalte innlegg

Har sett på den der tidligere, men det er probe 93 og oppover.. jeg har 91.. men fant sikringa idag, har greid det, men skulle gjerne hatt den brytern inne i bilen men som sagt, må finne den modulen det må jo være noe lignende som på disse nyere probene, må vel kanskje frem med multimeter. Noen som kan hjelpe meg hvordan denne ser ut??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har greid det via en sikring, men det blir knot og legge opp en bryter til dette.. noen som har noen råd?

Tror jeg så en tutorial om dette på en av digp option dvd'ene jeg har lasta ned, men husker ikke hvem.

Der ordna de de med bryter inni bilen..

Men det så litt makk ut da, med masse ledninger og styr...

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah.. det så billig og hjemme laga ut?

Ja det så litt jall ut nedi motor-rommet ut ja.. med sølvpapir for å beskytter ledningene fra varme og sånn... De kobla masse ledninger der hvor kontaktene til sikringen var... men, det er sikkert mulig å få det til å se greit ut da.. bare å strekke ledninger i en silikonslange, bruke et av hullene som er i torpedoveggen, og er du heldig har du en ledig bryterplass i dashen som du sikkert kan få kjøpt en orginalbryter til å koble på ledningene...

om du skjønner hva jeg mener?

Uansett... sleepyeyes ser konge ut da :)

Forresten, FSR her på forumet har gjort dette med 200sx'n sin, send han en pm og spør hvordan han ordna det...

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke som de var SÅ mange ledninger på 93 HOW TO guide'n vertfall. Men sølvpapir kan bli litt jalla :D

Don't quote me on this, men jeg tror det ihvertfall blir 4 ledninger som går et eller annet sted.. men som sagt, husker ikke helt, husker bare at det blei litt jall...

spesielt med en sånn lilla vippebryter i plast, du vet sånne som er 3 cm lange :p

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du skjønner hva jeg mener?

Uansett... sleepyeyes ser konge ut da :)

Ja, tror jeg skjønner hva du mener! Men undersøkte litt istad, jeg og Kaz har snakket litt om det, og det er en modul inne i bilen som dette styres fra, fant den idag tidlig, er en kontakt med masse ledinger som styrer nærlyset,fjernlyset og om den skal være oppe eller nede regner jeg med. problemet er og finne riktig leding, hehe. Så kan jeg legge opp leding og bryter innen ifra bilen, men jeg har ingen ekstra plass og sette en bryter, er ikke lagd til det! Merklig..

Det ser drit konge ut ja, helt enig! Skal få se om jeg får ordnet det skikkelig, har jo greid det idag, men må få fikset en bryter, fungerer jo ikke og dra ut sikringen. Skal få lagt ut noen bilder skal dere nok se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey.. fant ut at jeg hadde den filmen lagret enda... Her er et snapshot av koblingsskjema om du trenger det... Hvis du ikke er ferdig enda da...

vlcsnap1074936tt.png

Filmen heter VIDEO OPTION - Drift Heaven Vol. 15 , søker du på nettet finner du den sikkert....

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt like biler, den svarte med litt styling da, men her ser dere åssen det ble på min, kan jo selvfølig ha den litt høyere, men syntes det var tøft der! Takk for koblings skjemaet! Hvordan syns dere det ble?

Det så jo bra ut det der. Personlig ville jeg nok hatt lyktene litt høyere ja, men smaken er som baken :) Fett er det uansett :)

Og du, den sorte har vel ikke så mye mer styling den, har den det? Bare en litt mer aggressiv frontspoiler på deg nå, så er du der :)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

Lenke til kommentar
Del på andre sider