Gå til innhold

PerryZaphire: Opel Calibra 8v. Prosjekt Mjøstreff Edition

Ranger emnet


PerryZaphire

Anbefalte innlegg

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 5 months later...

nja... er noen skjulte feil hehe.

Den har fått en bulk etter at jeg var på festival... :( Fulle folk er så grelle. Men han fikk merke at han "dulta borti" feil bil... desverre var jeg ikke helt edru selv kan man si.

 

Og den ser nesten voldtatt ut innvendig nå som alt anlegget er fjernet.

Men det skulle ikke være upris.

 

Blir forresten senket og nå samtidig som jeg bytter motor :D var på tide hehe

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste kjipe med fronten er at Rieger har bomma veldig på passformen der... den peker liksom litt oppover :P Men den ser jo sinna ut da :)

HAr en GTX front liggende som kanskje skal på men det får jeg ta til våren... må ha råd til lakkering og :)

 

Jeg hater lexus... og styling type radical etc... det skal se ut som en calibra selv om den har litt ekstra plastikk... :)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste kjipe med fronten er at Rieger har bomma veldig på passformen der... den peker liksom litt oppover :P Men den ser jo sinna ut da :)

HAr en GTX front liggende som kanskje skal på men det får jeg ta til våren... må ha råd til lakkering og :)

 

Jeg hater lexus... og styling type radical etc... det skal se ut som en calibra selv om den har litt ekstra plastikk... :)

 

Jepp, rieger fikk til den fronten ja, ser hissig ut, og ikke billigt ut, skal nesten se orginal ut i mine øyne da hvis du skjønner hva jeg mener. hvis du tar en titt på trynnet på omegan min det har jeg blit veldig fornøyd med, ser ut som det kunne vært orginalt, med litt ekstra plast da ;) må jo ha det.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha Omega, kjøp deg en mv6 med Manuell, eller kjøp deg en 2.0 gl og kast ut den to litern og kast in c20let, det skal jeg gjøre når jeg får spart opp litt penger.

 

men men 2.5 og manuell holder fint for forbikjøringer osv, har overasket mange som har sittet på ;) for og si det slikt. fikk den opp i 240km/t i sverige :) hehe

 

PS, ligger en jævligt pen mv6 sedan til salgs på finn.no til 90.00 dit pen!helt orginal og fin!tror det var 98 eller 97 model. den har jeg lyst på, men den har automat da :(

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår