Gå til innhold

PerryZaphire: Opel Calibra 8v. Prosjekt Mjøstreff Edition

Ranger emnet


PerryZaphire

Anbefalte innlegg

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vel drømmen er jo hvite da men dealen jeg fikk på disse gjorde at jeg ikke kunne si nei... og hvite felger er ikke billige akkurat (hadde jeg kunnet lakke felger så hadde jeg kjøpt meg billige 17" å lakka dem) men det ble nå slik...

 

Men... det kan jo hende det dukker opp noe i fremtiden :)

 

Ferdig bil vil jeg nok ikke ha før til neste år... men ok bil har jeg illøpet av mai/juni.. :)

 

Har skjedd endel siste 2mndr... EU godkjenning gikk rette veien pluss pengene jeg har ventet på lenge kom endelig (merkelig nok 3 dager etter at kjøper på bilen ikke møtte opp) Så virker som om skjebnen faktisk ønsker meg denne bilen :Pm'm

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ja den er sykt høy :)

har 35mm senk liggende men skal ta forhjulskontroll samtidig så jeg slipper dekkspising :P og det koster litt så får ta det ved månedsslutt ellernoe :)

Felgene er montert så kommer bilder straks... får å si det slik... den ble ikke lavere akkurat looool men "ok" ble det :)

 

skal vel begynne med lyden om ca 1 uke... skal støpe no greier til diskantene osv så må ned til en kompis i drammen for å få litt kyndig hjelp :P

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slengte på felgene idag og... tja... vet ikke om jeg synes dem er kule ... må liksom la inntrykket synke inn litt... men bedre enn vinterdekka? ja det var de hehe... prøver å se den for meg med 35mm senk (har liggende) ;)

 

Bildene:

genscrap.aspx?id=4757

genscrap.aspx?id=4758

genscrap.aspx?id=4759

genscrap.aspx?id=4760

[imghttp://www.calibra.no/genscrap.aspx?id=4761][/img]

genscrap.aspx?id=4762

Bilen er fortsatt veldig møkkete :( regnet i hele dag her... buhu..

 

Men fikk vaska motoren å bytta topplokks pakning da :) hjalp litt :P

genscrap.aspx?id=4756

toppen var helt svart av olje fra tidenes morgen... av en eller annen grunn så satt 2 av topplokksboltene løst så var lekkasje der... så bytta pakning og skrudde fast :P

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut. Har alltid ønska meg en Calibra sjæl, og det er inspirerende å se noen som holder ut med gammel Opel ;) Jeg er mektig lei biler som ruster over natta nå for å si det sånn, men får jeg en dag råd til skikkelig omlakkering og fiksing må jeg vel gå til innkjøp av en turbolibra. :) Lykke til! Syntes felgene så bra ut jeg :)

-1998 Nissan 200sx s14a

-1995 Opel Vectra A 2.0i

*1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt

*1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår