Kverna Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Joda. Det kan skaffes. Men enkle,rettvundne fjærer må være stivere enn doble... skal man bare bruke enkel fjær og fremdeles klare det uten en knallstiv en må man få tak i (eller laget custom) "beehive"-fjærer... Doble fjærer har nemlig en fordel utover det at de bruker "to myke for å få en stiv"...de er vundet med forskjellig tykkelse og forskjellige antall vindinger...så egensvingningene fra den ene kanseleres av den andre og omvendt (inntil man varver ALT for mye,seff.) Det gjør at dobbel-fjæra oppfører seg som den er stivere enn den samlet sett faktisk er.. Ahh, tusen takk for forklaringen =) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Noen har tatt i... ikke ofte jeg ser en eksosventil så mye slipt at den har 3.5mm bredt sete. Godt de nye er på g. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Noen har tatt i... ikke ofte jeg ser en eksosventil så mye slipt at den har 3.5mm bredt sete. Godt de nye er på g. :) Denne "noen" har vi heldigvis lokalisert og for all fremtid fradømt retten til å være leverandør av noe som helst til Reodor F og hans kumpaner... "Noen" skrøt fælt av hvor flott denne toppen var bearbeidet husker jeg. Nuvel... Nå er imidlertid nye rustfrie eksosventiler, nye ventilstyringer og 40 ventilfjærer med titan-retainere bestilt, så da får vi tro det blir andre boller :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Reodor F og hans kumpaner... Aner jeg "Flåklypa Racing Team"...? Nå er imidlertid nye rustfrie eksosventiler, nye ventilstyringer og 40 ventilfjærer med titan-retainere bestilt, så da får vi tro det blir andre boller :) Boller,brus og muligens et skolebrød eller to... :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Aner jeg "Flåklypa Racing Team"...? Boller,brus og muligens et skolebrød eller to... :) Den dagen motoren fyrer og vogna ruller sin første meter skal jeg rive i skolebrød på hele Flåklypa Racing Team inkl groupies... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 "hvor sendes innmeldingen til FKRT ?" "ringe label firmaet som laker custom labels til bil" Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Hva er egentlig kriteriet for å regnes som medlem? Er det bil med pulver må jeg løpe igang noe stort og flatt i bakgården her.... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 det hadde vært kult med et team da :) det er vel du som har den værste redskapen da Turboen1 Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Ikke på 4 hjul... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 da har du fått stillingen Soland i FKRT! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Solan faktisk... Hmmm...Lurer på om jeg kler nebb,egentlig...? Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Solan faktisk... Hmmm...Lurer på om jeg kler nebb,egentlig...? er relativt få normalt bygde folk som kler nebb.. men om du er solan.. og reodor er reodor.. hvem er han lettskremte fyren da.. ? og hvor er sjeiken som stiller med oljepenga.. ? Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Reodor sa litt tidligere at han skulle ringe Ben Redik ang. turbinmotoren... da må du nok spørre ham... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 går som ludvig jeg da ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortiz Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 "hvor sendes innmeldingen til FKRT ?" Må bli til BBR. det da Reodor:) Trodde egentlig jeg var litt Solan jeg...... Siter 95 Volvo 855 81 Porsche 911SC 75-Bmw 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg