Omegamannen Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 JEG LESTE I DAG AT OPEL VETCRA ER MEST UTSATT FOR SKADER!!! kjipt det og bulke.ble jo greit bare og få kasta på litt mectalic hvit :) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 heij, hvor bestilte du de hvite skivene? + dioder? er de fra dn linken på bilde der elr? stygg smell der da... synd.. :oohh bestilte på autospar, men de var utsolgt fra leverandør, så avbestilte.. har bare blå dioder nå, med orginal skiver Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 JEG LESTE I DAG AT OPEL VETCRA ER MEST UTSATT FOR SKADER!!! Det tviler jeg ikke et sekund på. Er mye Vectra blant ungdommen her i området, og nesten alle har vraket/bulket det siste året. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 hehe ja, kan stæmm d du torgeir... ska start å ta av dør å skjerm tvært eg kjæm heim fra trondheim i mårra... ;) Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Det e bra, ska eg bli ferdi me det så må eg bynnj idag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Det e bra, ska eg bli ferdi me det så må eg bynnj idag. jeppz, kjøre fra trondheim no strax så bi d ;) Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 jepps, da er deler levert til "Tholandsli" til lakkering... blir fint å få dør og skjerm i samme farge som bilen igjen ;) Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Rekord 24V Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Så denne bilen igår! wtf? Siter Rekord 3.0 24V 4stk.senator 3.0E selges i deler tlf 41643425 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Så denne bilen igår! wtf? å? hvor da? Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Her kommer litt bilder fra lakkeringa av døra og framskjermen din. Slipt bort all rusta før jeg påførte Can Trust og grunna/sparkla. Siste maskering før grunning/filler, begynte å bli ganske skjev på denne tida, oppå døra står det et blandebeger med Battery og Vodka. hehe :yak: Maskering av innerkarm før lakkering utvendig. Da var vell delene lakkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 oppå døra står det et blandebeger med Battery og Vodka. hehe :yak: ja, og det vises på resultatet :P hehe neida... ble steikbra lakkert... bilde av ferdigmontert på bil: ny gummilister til dør og skjerm ligger på posten klar til henting ;) Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Har da lagt om til sommerfelger og var i den anledning og tok noen bilder Gruppebilde: min i midten ;) enda et: de ripene i frontfangeren er nå lakkert over... min da: ser hvordan lakkeringa ble, og at dørstolpen ikke er lakkert, men den skal jeg ta snart jadda... her er frontfangeren oppripa etter kræsjen enda, men er lakkert over nå... enda et bilde: gjør seg med sommerfelger: kommentarer?? Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 oi oi oi. Fet Vectra! Syns du skal prøve å få tak i en annen fanger! Det hjelper så mye. Vectra 2000 fangeren er billig genial enkel å få tak i, og egentlig bare knallrå! Vectra 4 life! Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Han Tholandsli er flink med sprøyta si :) Ble bra dette:)PS. få lakkert dørhåndtak og lister i bilen farge det kommer til og hjelpe stort! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MKj Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 nice (Y) kjæm sæ.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg