Knutz Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Bil: Nissan Primera 2.0 TD Type: sedan Farge: Svart (mmm...) Pris hos forhandler: 79 000,- NOK (her kan det alltids prute litt) Rullet: 273' Bilen ser bra ut. Pen farge, liten spoiler med bremselys på, tåkelys, elektriske ruter. Pen innvendig. Motoren går fint og motorrommet ser bra ut. Den var veldig god å kjøre. Tok det med på litt aktiv kjøring, og en tur på dårlig grusvei. Meget fast i "fisken", så her er det ingenting å klage på. Servicer er fulgt, og ved 246' er tannkjede/registerkjede og diesel kjede byttet (var det som stod i service-kortet..). Så mitt første inntrykk er at dette er mye bil for pengene, men bør man styre unna unna p.g.a noe lang kjørelenge? Noen spesielle ting jeg eventuelt bør sjekke? takk :) Siter .:: Knutz ::. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Det er diesel, den er jo knapt nok innkjørt. Med så høy km kan du nesten banne på at det er veldig mye langkjøring (som er bra). Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutz Skrevet August 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Det samme har jeg tenkt. heller 270 med langkjøring enn 100-150' med kjøring der man "aldri" har kjørt den varm før man skrur av. Motoren går nok fint 270 til. Siter .:: Knutz ::. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Diesel-utgavene har jeg veldig lite peiling på..men hvis den føles fast og fin, og rattet ikke føles slarkete på noen måte når du kjører den litt utfordrende, så er det et godt tegn på at den har blitt passa ordentlig på. Forstillinga er nemlig litt utsatt for dårlig vedlikehold, med typiske foringer som går relativt ofte og slikt. men er alt dette bra, virker bilen fin. Svart er jo pent og da :) Er veldig fornøyd med min P11 hvertfall. Har 98 modell jeg og. Flotte biler som de fleste kan trives godt med, både ved rolig kjøring og ved litt mer inspirert kjøring. Blir de passet godt på kan de gå lenge :) Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 kjøp vekk... det er en i vadsø som har gått over 300* å ingen feil... Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg