detuktioner Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Får gratulere med ny bil da!:) 47.000km er ikke galt!:D Like mange modds på gang med denne som du har hatt på cæbben eller? Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet August 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Får gratulere med ny bil da!:) 47.000km er ikke galt!:D Like mange modds på gang med denne som du har hatt på cæbben eller? Takker :) Nei, her blir det å holde bilen helt original...bortsett fra massiv senk og noen skikkelig breeeeeeeeeeeeeeeeeeeede felger. Felgene fra kæbben er bare lånt inntill de jeg skal ha på den er ferdig breddet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 høres bra ut!:) hvordan felger er det snakk om(de som breddes nu)? Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 nice! du går vel for bredda stålfelger håper jeg?! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet August 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 nice! du går vel for bredda stålfelger håper jeg?! ;) Bredda stålfelger ja. Holder på å måle litt nå. Går det etter planen blir de breddet til 8" foran og 9" bak. (14" felger) Devil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Selge "meteret" mitt nei. Men jeg tror jeg har ett du er på jakt etter liggende m'm Du svarte ikke på PM'en min... fatality Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Bredda stålfelger ja. Holder på å måle litt nå. Går det etter planen blir de breddet til 8" foran og 9" bak. (14" felger) Devil Sounds NICE:D Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Hvem er denna "Polardego"? Finner billige einzere? Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Gratulerer med ny bil.. FORBANNA irriterende at jeg ikke visste om denna.. jeg bor jo bare en drøy mil unna br.dal :/ men men.. så bilen på våler.. så bra ut.. fet webastosak i midten der? hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Hvem er denna "Polardego"? Finner billige einzere? Jeg er Polardego, og jeg leter med lys og lykter etter einsere. Kjøper opp de som er bra og selger de videre til noen som er entusiast og vil ta vare på disse. Einsere er nesten som bobla ble, en kult-bil. Og i så måte har Dr. Laban virkelig funnet seg et bra objekt, men sinnsyk lav km. Hvorfor ikke jeg har en einser selv? Først er det Quattro, så kommer det nok en einser når jeg finner en som er VIRKELIG bra og velger å beholde selv. I mellomtiden nyter jeg den tiden jeg har einserne før de blir solgt og pusser litt på "det gode selskab" som er banebil-prosjektet til oss på "Værste" Tata... hellothere Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Halla. Lurte på om jeg kan hente dør panelene fra golf'einser til min jetta'einser? Forresten meg som kjøpte den hvite jettaen til Dingle... cheers Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Halla. Lurte på om jeg kan hente dør panelene fra golf'einser til min jetta'einser? Forresten meg som kjøpte den hvite jettaen til Dingle... cheers Dørtrekkene foran er hvertfall de samme... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Dørtrekkene foran er hvertfall de samme... Hmm, noen som har noen svarte da til salgs? heh, Forresten dingle, har du bilder av den ytterringen til bbs'en? Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Hmm, noen som har noen svarte da til salgs? heh, Forresten dingle, har du bilder av den ytterringen til bbs'en? Jeg mener å huske at trekka bak i Golf ikke passer bak i Jettaen. Er ikke helt sikker, men mener å huske at jeg prøvde noen trekk fra Golf i den blå Jettaen jeg hadde uten at det var noen suksess. Men foran er det garantert samme. Skal få tatt bilde av ytteringen så fort som mulig. Ting blir fort glemt. Mye å gjøre på jobben for tiden. Du får mase på meg på MSN dersom jeg ikke får sendt de til deg imorgen ettermiddag :) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Hmm, noen som har noen svarte da til salgs? heh, Forresten dingle, har du bilder av den ytterringen til bbs'en? Ble veeeeldig OT her nå, men hvorfor i all verden skal du bytte interiør? Bilen du har kjøpt er jo syykt strøken original!! KEEP IT THAT WAY! :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg