Skidracer Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Sitter en Boost Controller i motoren, denne gir meg ca. 15 hk ekstra, så vi har regnet ut at det er ca. 130-135 hk i kjerra :pimp *kremt* Boostkontroller tukler med turbotrykk... Noe du ikke har...:heyyou Dessuten var boostkontrolllere justerbare sist jeg klådde på en.. ;) Sånn ellers er det jo artig at du skal bygge hiace! Det gikk en ganske tøff slik en i Hortenstraktene for noen år siden. Mener å huske det var den som hadde 3sgte (2,0 turbo) fra Celica... zzzzleeper sombrero Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 *kremt* Boostkontroller tukler med turbotrykk... Noe du ikke har...:heyyou Dessuten var boostkontrolllere justerbare sist jeg klådde på en.. ;) Sånn ellers er det jo artig at du skal bygge hiace! Det gikk en ganske tøff slik en i Hortenstraktene for noen år siden. Mener å huske det var den som hadde 3sgte (2,0 turbo) fra Celica... zzzzleeper sombrero Ja det med boostcontroller skjønte ikke jeg heller. Ikke noe turbo her. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Går det an å drømme om en 240 altså? Den var ny for meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Går det an å drømme om en 240 altså? Den var ny for meg... Ja!! Matt svart 240 med laksetrapp, alu spoiler og snøplog foran er fett!! (ironi) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 hmm det er ikke bare og lure jenter inn i en bil heller da.. det går litt dårlig med det der gitt.sorry provoserte meg bare LITT "lure" var ment som et positivt ladet uttrykk. jentene har så lyst til å bli med atte :) de bare "åååå det er sånn pimp-bil!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Nå har du kanskje fått deg tidenes mest driftsikre ungdomsbil, så selg den for all del ikke, da den har mye større praktisk verdi enn du tror. Fattern har selv 2 stk 4x4 Hiacer (2,4L Diesel) å de har aldri vært noe problemer med. Jeg har også en ex-russebil stående på gården som nettopp tippa 400 000km!, å enda like god. En Hiace er en idiotsikker bil, kanskje en av tidenes mest undervurderte konstruksjoner! Så ikke ødelgg den med motorendringer. + At du har RWD, fin å slenge ut ræva med :D (Skal si deg det er mange som titter en ekstra gang da det kommer en Hiace på skrens (Erfaring :p) Skal du gjøre noe med den så pimper du den opp inni. Å ang anlegg så har du GOD plass til å få det verste av det verste, for ikke å snakke om TV/PS2 osv. Litt passende bilder.. Her, ex russebilen vår: Hiace på bane :D :hammer Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 og velg noen breede felger! Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 eyecandyracing har mekket en custom front til hiace, dette blir verdens feteste bil, kjørte den selv en god del på rudskogen i sommer, den gikk som et helvette, kjempemorsom bil, og har planer om å skaffe meg en sånn som vinterbil, 4x4diesel :P dette er en kjempebil, men alle de pengene du spytter inn i hiacen, kan du jo spare til en tic om det er det du vil ha, men, jeg mener du skal gå for Acen, maken til syk bil finner du ikke! (ta en titt på http://www.eyecandyracing.no - eller send de en mail for bilder.) kjempe bil dette! cheers Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 "lure" var ment som et positivt ladet uttrykk. jentene har så lyst til å bli med atte :) de bare "åååå det er sånn pimp-bil!" hehe jaja da har jeg hørt det og:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 amatør film med Hiace som rasar litt om vinteren... Hiace rasing Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 haha jævla artig film:D:D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 haha jævla artig film:D:D:D:D skal sies att den filmen ble lagd for ca. 3 år siden og var mitt første verk... kvaliteten på filmene går oppover vertfall og det som engang het "Vi slutter ikke å burne før det gnistrer" heter nå "Flaming Wheels" hehe Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 skal sies att den filmen ble lagd for ca. 3 år siden og var mitt første verk...kvaliteten på filmene går oppover vertfall og det som engang het "Vi slutter ikke å burne før det gnistrer" heter nå "Flaming Wheels" hehe hehe lo meg vel halt i hjel.jævlig bra hehe:D:D cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Angående denne ''boost kontrollern'' Det er en slags Chip... Vi fikk den av en kar far min kjenner, og vi benka den faktisk til 130... Den her hakke en dritt med Turbo å gjøre, er bare et penere navn... I tilegg har jeg nå hjemmesveisa eksos fra midten og ut... Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Går det an å drømme om en 240 altså? Den var ny for meg... Sist jeg drømte om en 240 så våkna jeg opp kalsvett og bleik :hammer Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg