MichaelV Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Jeg har nettop kjøpt denne 93m. 318is coupe, og kommer sikkert til å komme med en del spørsmål så da lager jeg like godt en egen tråd om det istedet for en masse småtråder. Dette er altså bildet av vidunderet.... Grei km stand Heftige lisser Gode sportsstoler Kom med gjerne med litt info om bilen, da jeg ikke vet så mye om dem. Han jeg kjøpten av sa at den var senka 40 mm orginalt...??? Har sikkert flere spørsmål, men de kommer vel etter hvert. Dette skal gjøres: -omlakkering i samme farge -hvite blinklys rundt om -felger -litt anlegg er påbegynt -liten frontleppe av noe slag Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Lite olje?? Lampa lyser. På tide med Inspection 1 :) Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 eller så er det bare tenninga som står på ;) 0 omdreinginger i turtall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 eller så er det bare tenninga som står på ;) 0 omdreinginger i turtall Det kan nok stemme, men på tide med service snart uansett ifølge intervallen :) Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Er bare tenninga som står på ja, hadde service på den for 3 uker sida. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Er bare tenninga som står på ja, hadde service på den for 3 uker sida. Glemt å nullstille serviceindikatoren, eller? Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Jeg har ikke nullstilt noe nei, men den skrur seg jo av når jeg starter bilen. Skal kjøpe et sånt nullstillingsverktøy snart. Hva tror dere egentlig om det senkesettet, kan det være orginalt ?? Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kec Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Fin bil og som alltid kan felger gjøre underverker! Hvis den senker 40mm nå er det ettermontert.. M-tech understellet som iS`ene har senker drøye 15mm bak og 20-25mm foran med andre dempere enn orginale pluss andre krengningshammere foran og bak. Siter Kc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 IS'ene er ikke senket noe originalt med mindre de har M-pakka. Noe jeg ser din ikke har :) Men uansett en knall bil , de er morsomme :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 hva består m pakka av?? Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 M-tech understell, altså demperne og litt kortere fjærer M-tech sideskjørt M-tech bak- og frontfanger Hvite blinklys hele veien Som regel også sportsinteriør, noen har også M-ratt og girkule Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet August 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 IS'ene er ikke senket noe originalt med mindre de har M-pakka. Noe jeg ser din ikke har :) Men uansett en knall bil , de er morsomme :) Men det er vel ikke orginal høyde på bilen eller ?? Også lurer jeg litt på hva den S`en står for...? Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Men det er vel ikke orginal høyde på bilen eller ?? Også lurer jeg litt på hva den S`en står for...? hvis det er s'en i Is du lurer på, så betyr vel den "sport" En sportslig 318, som har 16 ventiler i stede for 8. Og da 140 hk i stede for...110? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet August 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Er det noen svakheter og slikt jeg burde vite om med denne bilen ?? Problemer jeg har hatt til nå er: -El vinduen fungerer ikke helt best.... -Stor vannlekasje i forrkant av motor som er midlertidig fiksa med sånn tetteguffe -Alt av lys og slikt blinker helt vilt til tider, har ikke funnet ut hvor det er dårlig kontakt enda -dunkelyd som kan høres ut som den kommer bakfra, men det kan hende at jeg hører feil og at det bare er en bærekule ellerno(kom brått for et par dager sida) Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Er det noen svakheter og slikt jeg burde vite om med denne bilen ??Problemer jeg har hatt til nå er: -El vinduen fungerer ikke helt best.... -Stor vannlekasje i forrkant av motor som er midlertidig fiksa med sånn tetteguffe -Alt av lys og slikt blinker helt vilt til tider, har ikke funnet ut hvor det er dårlig kontakt enda -dunkelyd som kan høres ut som den kommer bakfra, men det kan hende at jeg hører feil og at det bare er en bærekule ellerno(kom brått for et par dager sida) Meg bekjent er det ikke problemer med el-vinduene, utenom at de kan "falle" litt ned i døra pga slitte stag. Vannlekkasjen din er heller ikke vanlig, tipper forrige eier har dratt kabler til stereoanlegget eller.no der :P Mine lys var også slik, alt blinket og til tider forsvant helt. Hos meg var det dynamoen som til slutt røk og måtte ha ny. Kostet 3000,- med jobben. Men sjekk børstene dine på dynamoen, kan være slitne :) Dunkelyden du hører bak, tipper jeg er foringer i bærearmene dine. Bytt :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg