Dr_S Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Ny avatar snart vel? =) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 Ny avatar....det er jo en 69 camaro med protouringstuk, blir ikke tøffere enn det ! Men navnet kan jeg være enig i atter er noggu uheldig.. , var et desperat forsøk etter at alle navna jeg ville ha var opptatt.. Men, back to topic.. Ser ut som det blir B12 setter istedet for B10 Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Nå ligger et Bilstein B12 tunig kit bak i bilen og venter på montering. Det er med Bilstein Sprint dempere, og fjærer som senker 35 foran og 25 bak. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Var ikke det litt lite? Jeg vil ha 60/40, eneste som er pent synes jeg Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Var ikke det litt lite? Jeg vil ha 60/40, eneste som er pent synes jeg Synes 60/40 er minimum nesten på E36. 35 foran synes jeg var lite. 25 bak kan bli egentlig greit. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Tja..det får vi nå se på..skal ta noen bilder etter at jeg har fått dem på, mulig jeg setter på noen andre fjærer til sommeren. Tror egentlig at det er den optimale høyden sånn kjøremessig. Neste prosjekt etter oppretting og lakk blir å bytte foringer rundt om pluss muligen e30 bærearmer foran. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 [...] pluss muligen e30 bærearmer foran. Hva er hensikten med dette? Endring av hjulvinkler? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 e30 bærarmene tåler mye mer Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Mer slitesterke og de er stivere... e36 sine har mer gummi, e30 sine har stål :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Nå er fjærer og dempere bytta foran, ble stivt og fint. Høyden ble helt passe. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Nå er fjærer og dempere bytta foran, ble stivt og fint.Høyden ble helt passe. får legge ut bilder.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Pics!! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loms Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Få ut noen bilder av bilen ja!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 skal prøve å få tatt noen i mårra, har ikke vært hjemme i helga.. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Nå er det montert både bak og foran, har kjørt med det noen dager og er meget fornøyd. Bilen sitter som våt fi*** på parkett... Bildene kommer etterhvert, men nå er kameraet tomt for strøm og jeg finner selvfølgelig ikke kabelen... Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg