Laaars Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Kunne tatt den i høyre hjørne iallfall, E30'n. Resten er ikke noe spesielt for meg iallfall... er ikke BMW fan :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 :pray :omfg Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Om det er selve garasjen du er interessert i, så ligger denne særdeles høyt på lista: fet garasje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Om det er selve garasjen du er interessert i, så ligger denne særdeles høyt på lista: fet garasje Med den bilparken, utstyret tv'ene, spillet og allt annet tror jeg ikke jeg hadde giddi å skrudd engang. Bare sitti å nyta det skinnende gulvet og spillt bilspill. Det er vel dette mannfolka kaller furtebu... Ett sted å komme unna den premenstruelle grinete kjerringa.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Det er vel dette mannfolka kaller furtebu... Ett sted å komme unna den premenstruelle grinete kjerringa.. Hahahahahahaha :D *vilogsåha* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Om det er selve garasjen du er interessert i, så ligger denne særdeles høyt på lista: fet garasje Klassiker den garasjen der, heeelt rå! Drømmegarasje! Hadde du fylt de tre plassene med tre av den som er nederst til høyre i garasjen i førsteposten så hadde jeg vært fornøyd i hvert fall... m'm :partyon :titties: :smilbmw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Eg syns det ser altfor trangt ut der.. Greit nok vist du skal jobbe rett underbilen. Ville nok heller priortert vekk 1 av bilene, og heller lagt til 4 meter i bredden. Kan ikke kvitte deg med noen av de bilene.. hadde jeg hatt alle de bilene hadde jeg med glede skrudd trangt Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 inn med fordene ja, dumt å ha en slik garasje uten noe å skru på... Fikses Og Repareres Daglig :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 inn med fordene ja, dumt å ha en slik garasje uten noe å skru på... Fikses Og Repareres Daglig :) Ahaha! Så sant så sant yodude Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg