void Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Noen som aner hvor mye det koster for nye børster til dynamo ? Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Det kan ikke koste mye, med mindre det er til en Ferrari elns.. Stort sett to klumper grafitt med kobbertråd på.. I den aller enkleste designen. Kjøpte til en Corolla KE30 for mange år siden.. det var et par tiere. Du skal vel ha til Ford og det kan jeg ikke tro skal være så mye dyrere... Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Noen som aner hvor mye det koster for nye børster til dynamo ? biltema selger for slikk og ingenting... snakk om noen kr.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet August 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 ah, ok. Måtte bare spøre så jeg var sikker på at jeg har nok penger til overs. :) Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Hella sin børster med regulator koster vel en 250,- IKKE kjøp biltema sin. Skikkelig søppel. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Hella sin børster med regulator koster vel en 250,-IKKE kjøp biltema sin. Skikkelig søppel. hva skal man med regulatoren når d kunn er børstene som er defekte? biltema fønker helt greit d.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 hva skal man med regulatoren når d kunn er børstene som er defekte? biltema fønker helt greit d.. Fordi noen biler har regulator og børster i en og samme enhet. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Det kan ikke koste mye, med mindre det er til en Ferrari elns.. Stort sett to klumper grafitt med kobbertråd på.. I den aller enkleste designen. Kjøpte til en Corolla KE30 for mange år siden.. det var et par tiere. Du skal vel ha til Ford og det kan jeg ikke tro skal være så mye dyrere... På RX7 koster det 2500 for børster og regulator. Så prisene varierer en del. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Vel.. det forenkler bildet om man ser det slik: Hvor mange KE30 (70-tallet) går det på en RX7 (90-tallet?)? :) Noe som forklarer prisen litt også. Så, for en vanlig ford vil jeg tro det ikke kan være så dyrt ;) Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Er vel ikke helt d det går på. Bosch leverer dynamoer til veldig mange biler, kanskje den største på markedet. RX7 bruker Mitsubishi og er vel kanskje ikke så veldig utbredt som bosch. Drar du på forhandler, så vil du se at det er ikke mange børster å velge mellom til bosch, fordi deletilgang skal bli bedre og billigere. Var egentlig ikke det jeg skulle frem til, men at prisforskjell kommer ann på leverandør. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg