Gå til innhold

Streetmeet Hønefoss 26/08 - 05

Ranger emnet


MeSs

Anbefalte innlegg

Samme tid samme sted som sist, Stormarkedet, kl 21:00.. 26/08 Fredag.

Ikke gidd å møt opp på shell i hønegata engang, er ikkeno vits, politi flytter det til stormarkedet med engang!

Noen spørsmål, tips? forslag?

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg bare spør, men hva er vitsen med å arrangere streetmeet kun EN UKE etter treffet på Lillestrøm??? Jeg trodde man ble enig om å sentralisere sommerens STORE happening til Skedsmohallen! :shake :watchout Folk blir jo helt forvirret HVOR de skal dra og HVA de skal prioritere!

Det er vel så og si to vidt forskjellige treff, forskjellige folk og.. sikkert ikke ALLE som skal til lillestrøm vettu, sikkert ikke alle som kan heller.. Alle her i byen prater om ett treff hver siste fredag i alle mnd'ene.. For sist hønefoss streetmeet var jo konge :)

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare spør, men hva er vitsen med å arrangere streetmeet kun EN UKE etter treffet på Lillestrøm??? Jeg trodde man ble enig om å sentralisere sommerens STORE happening til Skedsmohallen! :shake :watchout Folk blir jo helt forvirret HVOR de skal dra og HVA de skal prioritere!

 

og hva er vitsen med å bare ha et treff for oslo folket... dere i oslo mener jo at alle skal komme til oslo på treff, noe veldig mange også gjør men med en gang det er noe utenfor oslo klager dere... ikke spesielt ment til deg, vet ikke om du klager mye men virker som om det er mange fra oslo som ikke klarer å kjøre 1 time på treff men forventer at alle andre skal komme til oslo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og hva er vitsen med å bare ha et treff for oslo folket... dere i oslo mener jo at alle skal komme til oslo på treff, noe veldig mange også gjør men med en gang det er noe utenfor oslo klager dere... ikke spesielt ment til deg, vet ikke om du klager mye men virker som om det er mange fra oslo som ikke klarer å kjøre 1 time på treff men forventer at alle andre skal komme til oslo..

 

Hvis du tar deg bryet med å lese igjennom noen flere tråder og innlegg på forumet, finner du en rekke synspunkter, vink og råd om hvorfor streetmeets etter sigende vannes ut.

 

Jeg reiser gledelig på streetmeets utenfor Oslo (og omegn), men tidspunktet for akkurat dette treffet synes jeg er ubeleilig med tanke på at det avholdes en større happening på Lillestrøm (forøvrig ikke altfor langt unna) uka før.

 

Men folk må få lov til å fatte beslutninger selv...

Holy Moses smell the roses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tar deg bryet med å lese igjennom noen flere tråder og innlegg på forumet, finner du en rekke synspunkter, vink og råd om hvorfor streetmeets etter sigende vannes ut.

 

Jeg reiser gledelig på streetmeets utenfor Oslo (og omegn), men tidspunktet for akkurat dette treffet synes jeg er ubeleilig med tanke på at det avholdes en større happening på Lillestrøm (forøvrig ikke altfor langt unna) uka før.

 

Men folk må få lov til å fatte beslutninger selv...

 

ja... kan også bli for mye men... hadde bilen min vært klar kunne jeg like godt tenkt meg å dra til hønefoss istedetfor oslo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal iallefall sørge for at noen herfra finner veien til Hønefoss denne dagen ;)

Er ikke akkurat langt så ;) Begynner vel å sende rundt en sms til helga.. Det som satte igang hele greia sist, må bare se om max power kommer først :)

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke akkurat langt så ;) Begynner vel å sende rundt en sms til helga.. Det som satte igang hele greia sist, må bare se om max power kommer først :)

MeSs

 

Nei er ofte i Hønefoss, særlig på Lørdager vel og merke ;)

Leste om treffet som var, her på forumet, var vel du som informerte tror jeg, hehe! Hadde merklig nok ikke fått no sms. Men tok med 3 stk og tok en tur.

Dukker nok opp denne gangen også.

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :)

 

(titegn)

Send en PM når du er bombesikker da, så begynner jeg en kjede-sms, det som starta det hele sist :)

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår