Gå til innhold

Topplokk


p10turbo

Anbefalte innlegg

High port eller low port? Har en high port topp liggende...
Jeg trenger en highport (tror det er bare gtene som har lowport men min bil er vanlig lx). Hvor mye skal du ha for den? Har hørt med mange huggerier og prisene ligger på 2000 til 2500, så noe mer en dette gidder jeg ikke. Det viktigste er at kammen og vippearmene er ok...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

å er det nå du har gjort da?? Kommer du på jappsetreffet på rudskogen eller har fåt skikkelig sviv på scoobi bilen nå så da er det vel bare å ræce litt. :boxing
Hva jeg har gjort nå. Høres det ut som at jeg har hatt mye problemer?? :fuckme2: ..

Neida, skuta fungerer utmerket som alltid. Det er en kompis av meg som har solgt en primera med defekte kammer. Så vi har blitt enig om at vis jeg får tak i en topp og skifter kammene så får jeg resten av toppen. Da kan jeg begynne og porte litt og få tak i vassere kammer++. Så slipper jeg og ta ut den som står i nå. Enkelt og genialt.

Jeg regner med at jeg ta en tur på rudskogen ja. Er du sugen på hevn nå :boxing .

Har du fått mer pulver så vil jeg nok slite med forhjulsgnagern min. Rudskogen er ikke min type bane pga mange krappe svinger, mister så vanvittig mye feste i og utgangen av svingene. Men blir fra kjørt så er det ikke noe undergang. Kjører for moro vettu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli morro å se hvor mye du klarer å få uta den motoren din. Jeg kjører oxo bare for gøy kan si det sån at jeg bare spider å svinger.hehe men morro er det jallefall. Er du foresten intresert i bakfangeren til srien min kan jeg slenge den med til deg når jeg skal på rudskogen. 500kr. (vist jeg får plass da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger en highport (tror det er bare gtene som har lowport men min bil er vanlig lx). Hvor mye skal du ha for den? Har hørt med mange huggerier og prisene ligger på 2000 til 2500, så noe mer en dette gidder jeg ikke. Det viktigste er at kammen og vippearmene er ok...

 

Kan få det for 2000,-. Topplokket er fra en gt, usikker på årsmodell. p10 gt har highport topplokk/innsug, 95 og nyere p10 og alle p11 har lowport. Sikker på at den passer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli morro å se hvor mye du klarer å få uta den motoren din. Jeg kjører oxo bare for gøy kan si det sån at jeg bare spider å svinger.hehe men morro er det jallefall. Er du foresten intresert i bakfangeren til srien min kan jeg slenge den med til deg når jeg skal på rudskogen. 500kr. (vist jeg får plass da)

 

eg kan kjøpe den bakfangeren...:)

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan få det for 2000,-. Topplokket er fra en gt, usikker på årsmodell. p10 gt har highport topplokk/innsug, 95 og nyere p10 og alle p11 har lowport. Sikker på at den passer?

Bare for å arrestere litt..... p10 gt fra -94 har også lowport heyyou

BMW 330xdA Touring MY 02

Primera GT -94

300ZX -88 NA

xSAAB 99 -84

Honda Z-50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vel ja skal jeg ta den med til rudskogen 21 da eller?? Kan jo sende den oxo da men det er jo stress da. Har sjørter oxo fra kent autotuning vist du er intresert 3000 for alt.

 

Må få bilen klar til høsten så prioiterer den før noen stevner(sjølv om det kunne blitt bra da. :) gidder du å sende pm med bilder til meg så ser vi?

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår