tommyan Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Hei trenger litt hjelp. Er litt sugen på å sette inn en 1,8l(128hk) Elantra maskin i min Accent(90hk). Men vil dette passe overens eller må jeg gjøre større utbytninger( forstilling bremser osv) regner med å må ta driverk og hjernen men trenger jeg noe mere??? Håper att noen har litt peil på dette :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Det du må gjøre er og dra på biltilsynet(eller kontakte en Hyundai forhandler) å finn ut hvor mange HK/Dreiemoment bremsene dine er godkjente til, og hva annet du MÅ gjøre for å få denne godkjent med denne motoren. Må vell regne me og skifte bremser og stab.stag vil jeg tro, muligens også bremsekraftforsterker og hovedsylinder, er iallefall det som er mest normalt. Mvh. Kim Henriksen Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Kjøpe seg en Galant turbo motor mens man er igang?! Trikse litt med den og leke med 200 hesters accent! Tenke seg overraskelses momentet!:D:D:D Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Kjøpe seg en Galant turbo motor mens man er igang?! Trikse litt med den og leke med 200 hesters accent! Tenke seg overraskelses momentet!:D:D:D Hyundai Accident? Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Hyundai Accident? Ja? Funker fjell! :win Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg