Gå til innhold

golf 3 cabrio

Ranger emnet


onakosano

Anbefalte innlegg

hallo der ute.

har begynnt å style litt på min sort metalic golf 3 cabrio color consept 2.0 1997 mod så tenkte jeg skulle smette opp en tråd.

 

det som er gjort er:

trengte ikke tenke på seter da det er recaro skinnseter i bilen orginalt.

emblemfri grill,

øyelokk som jeg ble lei av og bytta ut med panserforlenger,

lakkerte kalytere

muffler tip i kromm

15" kromfelger

 

det som kommer:

sportsgirkasse

greenfilter kit

gti leppe

17 " krom

krom speil

krom list rundt skilt

armlen(bestillt)

lcd i solskjermene( som er koblet på ps2 mini)

35mm senking

nytt eksosannlegg( tip på høyre og venstre side av hekken)

klarglasslykte med angel eyes

alarm med fjernstart(den har jeg i bagasjerommet men aldri tid til å instalere)

 

skal ta noen bilder av bilen iløpet av uka her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på lista under bakre vindu står det et merke der det står color consept, de bytter jeg ut idag, hehe med chrome bokstaver, det etternavnet mitt står :D yeah! hehe diskre stylig :)

 

 

hehe..stilig :) Bilen ser fiin ut den, likte interiøret :peace:

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå sitter jeg hjemme på stua og i gangen har jeg gti leppa liggende, i to søte deler :P

pga at jeg skal på jobb til halv 5 gidder jeg ikke å montere+at det regner som faen her i tr.heim!!! doh jeg er ferdi på jobb i 9 tia og da skal jeg se om jeg får dratt til mor og lånt garasjen hennes for montering av gti leppe, pussing av noen riper i plastikken der etternavnet skal stå, og for å sette på røde oblater :D hehe-... fikk mail av mobilpartner igår og armlænet og chrome knappene mine ble sendt fra oslo igår :D satser på at de er her før mandag for da skal jeg på langtur til steinkjer for å besøke slekt i 1 uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil.. :)

 

Kjekt med Colour Consept, og Recaro-seter originalt..

 

Om du har en vanlig frontleppe og setter på en GTI/VR6, så er det vel ikke så enormt store forskjeller. VR6en går vel litt lenger ut, og lenger ned. Har samma leppe på min (Møller sin originale VR6), men jeg hadde ingenting der før jeg satte på den, så jeg merka stor forskjell.

 

Hvilke fordeler oppnår man med sportsgirkasse uten å gjøre nevneverdig mye mer med motoren..?

 

Armlene, har du link til et sted på nettet hvor man kan finne det..? Har kjørt en del Golf 4, og blitt vant med å ha armlene, så savner det i Golf 3..

 

Du bør sveise igjen panserforlengeren også, blir mye penere da.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://mobilsentrum.no/products.asp?c=538605478&n=1292457758#xy

 

det er adressen til armlen, håper bilen din er sort inni da, fordi armlenet er sort og med skinn... derfor passer det helt perfekt til meg:D

 

ang sportsgirkasse, det blir forhåpentligvis det, for da kan jeg presse den litt meire :D hehe, men mest sansynligvgis blir det en orginal AGG kasse...

jeg orker ikke sveise på panserforlengern, (den er av glassefiber :P ) men vurderer sterkt å kjøpe nytt panser til våren, med forlenger ferdisveisa :D hehe

 

ang det du sa om senking, det stemmer 10mm forran 15 mm bak... damn, i svarte skal jeg gjøre da... blir dyrt til slutt detta!!! heheh..

sitter å håper på at det forbainna armlenet og chrome knappene kommer til mandag... så jeg rekker å sette inn dritten før jeg kjører til steinkjer,hehe..

 

 

 

ang din golf, hva mener du med wannabe øyenlokk?? er det teip?? har du lyst på øyenlokk så har jeg noen liggende :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

da har jeg fått på armlenet, de folka har bomma litt på fargen synes jeg, plasten på det er ikke sort det er blålig så jeg skal ta det av en dag her å lakkere litt så det blir penere,

har også fått chromeknapper men tørr ikke å sette inn enda da jeg skal ha noe mere enn knappene for det ser bare forjævlig ut hvis de står alene... hee

'

skal nå mekke litt greier framover, blir ikke storesakene men, skal smette på en lite leppe under gtileppa, så skal jeg sende hele dritten til hel lakkering, men lurer på fargen jeg skal ha... noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår