auto82 Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Varmeapparat viften virker ikke lenger på hastighet 1. Funker bare på hastighet 2 og 3. Er det viftebryteren som er defekt eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smule Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 eller kan være en motstand som har tatt kvelden. Variera frå merke til merkoe korleis dette er opplagt. Siter Gromscona POWER! No: Opel Ascona B 2,2i Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NISMO racing Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Jeg har akkurat det samme problemet, bestilt ny motstand. På en Primera koster den 700 kr orginalt! Siter - 07 mod VW touran tdi highline dsg - 04 mod Ford Mondeo ghia x 2.0 tdci - 05 mod Ford Mondeo viva x 2.0 tdci - 97 mod Nissan Primera 2.0i SLX P11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet August 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Hvordan finner jeg ut om det er motstanden da? Og hvor ligger dette som må byttes ut? Hvor må jeg skru for å si det sånn? :bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet August 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Noen som vet hvor denne motstanden pleier å ligge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smule Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 på min gammle ascona ligg dei rett før vifta... men korleis det e på din bil er ikkje godt å seie sidan du ikkje har skreve kva slags bil det er... Siter Gromscona POWER! No: Opel Ascona B 2,2i Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Civic? Sats på at den sitter rett ved vifta inni viftetunellen. Om du har passe peil kan du forsøke å lodde på en ny kveilet motstandstråd om det av denne typen.. Så slipper du å kjøpe ny. Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet August 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Hva er varmeapparat register? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 anbefaler å bytte hele vifta:) du finner en ny en på hoggeriet prøv den:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet August 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Ok. Sier du det? Bør jeg kanskje skifte viftemotoren også kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 1. registeret er en radiator som står foran vifta i dashen. Det går varmtvann gjennom denne... resten forklarer seg selv egentlig. 2. Du trenger neppe å kjøpe en helt ny vifte, når det mest sannsynlig kun er motstandene som er gåene. Dette er en langt mindre operasjon å fikse enn å skifte vifta.. Ta som første steg å sjekk motstandstrådene, du ser/lukter lett om de er svidd. Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NISMO racing Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Hvordan finner jeg ut om det er motstanden da? Og hvor ligger dette som må byttes ut? Hvor må jeg skru for å si det sånn? :bump Hos meg var det bare en svær jævla kontakt med et slags kretskort, like lett å bytte som å fylle bensin! cheers Siter - 07 mod VW touran tdi highline dsg - 04 mod Ford Mondeo ghia x 2.0 tdci - 05 mod Ford Mondeo viva x 2.0 tdci - 97 mod Nissan Primera 2.0i SLX P11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Må jeg skru ned hele varmeapparatet for å komme til denne motstanden ved vifta? Er det en enkel prosedyre tror dere? Bilen er en Honda Civic GL 85 mod. sedan, 1,5 12v. Hvis dette hjelper? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Siden det er japsebil så ligger varme apparat viften din til høyre for passasjeren i framsetet, den henger sikkert oppunder der rett bakom et deksel. Den delen du skal bytte har sikkert 3 eller flere ledninger tilkoblet. Festet med 2 eller flerer skruer som du skrur ut og vips så ser du 2-3 kveilede metall tråder og da er mest sannsynlig 1 av dem brutt. Bare kjør på huggern å kjøpe den, hvis den er dyr som original del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Det er en Honda.. da setter jeg en femmer på at den delen koster skjorta Devil Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg