Brede Skrevet Desember 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2006 Jeg spiller mye Test Drive Unlimited for tiden (på xbox 360). Er ikke så veldig bra fysikk da, men gøy a cruise rundt sammen med venner og utforske. Skal visst komme en "hardcore mode" i januar som gjør handlinga mer realistisk. :fatality: Siter 1999 Ford F250 m. 2003-2005 lykter og grill 2003 Chevrolet Trailblazer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Spiller mye Need For Speed Carbon og LFS. Går også en del i GT3 og WRC Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 360'n er i hus, så her er det TDU og Forza Motorsport nå om dagen :D Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 hehe spiller faktisk gode gamle "big red racing" på pcen :D http://www.the-underdogs.info/game.php?gameid=122 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaXXXon Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 det er sjef.. er faktisk aller første spillet jeg spilte når vi fikk windowsbasert pc for mange år siden Siter __________________ Jone Klemo Øverland medlem av Club-Honda Norge 92-Honda CRX vt Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tovleander Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Race - The WTCC Game http://www.race-game.org/gallery/screenshots.htm Siter http://tovleander.comMercedes Benz 190E Brilliant Silber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Club Italia Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Colin McRae Rally 2005 Gruppe-B rally:0)... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Spiller fortsatt TMN jeg... Men skal skaffe TDU når det kommer til PC... Og når Forza 2 kommer, er jeg stygt redd for at det kommer en x360 til huset:p Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 360'n er i hus, så her er det TDU og Forza Motorsport nå om dagen :D Sorry for OT, men funker vanlige x-box-spill i 360`en? Spiller selv Forza, går nesten aldri lei...kjøpte det dagen det kom ut, og spiller det fortsatt noen ganger, hehe, utrolig underholdene spill!;) Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastrope Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Gt4 Siter 2001 Audi S3 X-1992 Golf VR6 X-1995 Golf VR6 X-1986 Golf GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Akkurat nå er det GTL som gjelder. Ellers så er rFactor svært lovende. Har lekt meg litt med LFS også, men det falt ikke helt i smak. Liker når bilene og banene er lisensierte... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Spiller fortsatt GT4 på PS2. Ser man bort fra drifting er GT4 på Ringen et knakende godt spill. Venter på GT HD på PS3 når den kommer og Sony setter ned prisen på PS3.. Angående Forza på XBox. Jeg kjørte noen runder på Nürburgring i går faktisk og synes egentlig det spillet sugde mange hakk i forhold til GT4. Fysikken i skrens er jo ikke naturlig i det hele tatt. Og selve Ringen er ganske så anderledes enn den versjonen som er i GPL og GT4. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrTiger Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 LFS s2 er etter mitt syn det beste bilspillet... Artig med mn og mange andre konkuranser. Ta en titt på http://www.lfsnorge.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stigern Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Rigs of Rods SLRR Flatout 2 Er de spillene jeg har inne for tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokerfjes Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Forza, fortsatt! Det må ha snurra flere hundre timer i den boxen! Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg