scb Skrevet September 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Volvo_gutten : jeg syns kanskje at baklyktene så litt bleke ut...men ellers ble det nydelig Baklykta dere ser på bilder er blek å sprekk i... den skal byttes... samt hvite blinkers framme å på siden....:D Skimmy : hvordan farge er det du har brukt? vanlig bil lakk? brukt du den bilxtra sprøyta? Har fått en lakkerer til å lakke bilen... å har brukt billakk ja.... Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Nå nærmer oppkjøring seg med stormskritt:D Har montert et par jbl-høytalere som jeg fikk billi: Et par bidler av bilen nesten ferdig montert: Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Nå nærmer oppkjøring seg med stormskritt:DHar montert et par jbl-høytalere som jeg fikk billi: Et par bidler av bilen nesten ferdig montert: fint...lenge til du får lappen da?ventel selv på min :) blir vell snarest mulig etter 22 oktober som da er en lørdag.håper på førstkommende mandag da!! :) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 En uke imorra jeg da=)=)=) Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Ser bra ut! Hva slags felger skal du bruke på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Må jo ha stålfelger! Er det som er gromt :D hahahaha. Sleeper-look :) Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet September 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Texascom: Det kommer nye felger til våren.....=) Eiker-lignende antageilgvis Forløpig så er det bare de gode gamle orginalfelgene som sitter på.. vinterbruk...:) BTW: Idag kom skiltene mine:) imorra skal den til byen å få ny rute:D Da blir det bra!! Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Idag er volvon klar for veien folkens!!!! Ble så bra med frontruta så=) Takker for støtten så langt! Deilig... Nå mangler bare lappen=)=)=)) Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Idag er volvon klar for veien folkens!!!!Ble så bra med frontruta så=) Takker for støtten så langt! Deilig... Nå mangler bare lappen=)=)=)) Nice. Når får du lappen? Og skal du bruke bilen om vinteren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 mer og huske og tru at han har oppkjøring til tirdag. hellothere (hva jeg husker) :hammer testa bilen ennå eller? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Texascom: Oppkjøring til tirsdag.... Og skal bruke den som vinterbil ja.... Per-Henrik skal få tektylere den for meg før vintern=) Og har øvelseskjørt med bilen idag ja=) Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Texascom: Oppkjøring til tirsdag....Og skal bruke den som vinterbil ja.... Per-Henrik skal få tektylere den for meg før vintern=) Og har øvelseskjørt med bilen idag ja=) må vell det vell. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Nå nærmer oppkjøring seg med stormskritt:DHar montert et par jbl-høytalere som jeg fikk billi: hva betalte du for dem?? var å hørte på pris på expert her å de skule ha litt over 2000 for dem.. Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet September 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Ga 900 spenn:D rene kuppet vett:D Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet September 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Nå har jeg fått på hvite blinkers:D Noen som visste at man trenger bytte pæreholderen?:P Det gjorde ikke jeg, men man trenger det heller ikke har jeg funne ut... Bare å slipe av litt på den ene "jorde-tappen" på selve pæra... sitter så bra som helst det.... Bilder kommer..... Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg