scb Skrevet August 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Da var jeg snart klar til grunning på høyre side å..... her er noen bilder: Her er hjulbuen og det rusthullet ferdig( uten grunning på hjulbua da...) Her er bagasjelokket ferdig grunna... blei bra=) Pussa overflaterusta framme... grunning skjer imorra.. Var en tur på bilXtra idag... hehe... kjøpte meg et billigsett med lakksprøyte... trengte til grunninga bare=) Framskjermen klar til grunning.. Imorra skal det grunnes! Nå nærmer det seg lakkering her gitt:D Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Nå er da områdene grunna!! Her er bilder: Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Nice work... Når skal den hellakkeres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Det er jeg ikke helt sikker på ennå, men ihvertfall før oktober.... Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Som alle vet(:P) så er det bulk i min venstre bakdør, og derfor så kjøpte jeg likegodt en dør av min kompis som har fått seg delebil/kræsja bil.... Skal legge ut bilde av døra snart.. Imorra skal det sveises og pusses og sparklers=) Forløpig holder jeg meg godt under budsjettet på 10000,- kr totalt=) hehe... får se hva det blir til etterhvert=) jaja.. Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Nei du setter 5w pære i tåkelyset, som er 21w.... da skal du jo få samme lys stryke da vel?? (trenger ikke tåkelys vett:P)Men har ikke Burnpr00f st.vogn? da er det vel litt anderledes tror jeg... Jepp, slik jeg ahr gjrot det og.. Bare satt inn en 5w vanlig pære på tåkelys plassen.. Da lyser dem alle like sterkt, og det blir en fin rekke :) Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Jepp, slik jeg ahr gjrot det og.. Bare satt inn en 5w vanlig pære på tåkelys plassen.. Da lyser dem alle like sterkt, og det blir en fin rekke Så bra... hvorfor gjøre det vanskling når man kan gjøre det enkelt:P Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Nå er da døra på plass! Etter litt vasking, pussing og lakking, så er den lakke innvendig.... blei helt greit egentlig, gjordt med boksspray fra Veng og klarlakk oppå... kunne sikkert fått det bedre, men det er bra nok på en så liten flate.... Legger ut noen bilder under..... Legger ut fler bilder når døra er ferdig sveisa/sparkla/pussa..... Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Nå er da høyre side ferdig=) Bilder kommer senere pga. internett-problemer... Skal idag jeg sparkle og pusse venstre side listekanten oppe..... Så det nærmer seg lakkering=)=) Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Stas... Gleder meg til bildene :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 min er ferdig til lakking i dag jippi. :) skal lakke den i morgen. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 min er ferdig til lakking i dag jippi. :) skal lakke den i morgen. Hvem skal lakkere den? Sorry OT, men hvorfor lager du ikke din egen tråd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Her er da bildene som jeg sa jeg skulle legge ut..... Bilder av dør før og etter grunning=) Her er et bilde fra ute-grunninga:P Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Hvem skal lakkere den? Sorry OT, men hvorfor lager du ikke din egen tråd? skal lakke den sølv metalic i morgen. en på verkstedet skal hjelpe meg. kan godt lage min egen trå jeg. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet September 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Heisann Har fortsatt ikke fått nett, men det håper jeg kommer iløpet av uka... så da kommer det mer bilder:-) Sitter på internett til en kompis nå så derfor har jeg ikke bilder her å nå.. Er ferdig med rustsveising nå=) Har også lakkert dør-"terskler" og litt annet små stæsj... nå nærmer det seg lakkering gett=) Oppdatering kommer senere Snax Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg