scb Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 As if du er no særlig bedre enn meg.... hadde bare uflaks..... var faktisk ut å kjøre om lørdan jeg å.. var jo ikke no pes det :p Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 jeg har ikke kjørt av på flatmark. aneglsmili Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 You got BURNED!!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 flatmark? Det var i innkjøringa til en sving.... LOL Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Haha! Idag bar det rett på jordet via grøfta gett.... er masse snø på sideveier i halden nå, og tok meg en liten omvei hjem etter jobb for å leke meg litt... så på ei rett strekke så gir jeg gass, og slenger litt med ræva fram å tilbake på veien... morro... :D Så plutslig drar jeg litt væl lang i rattet å bilen får en litt for stor skrens til at jeg klarer å rette den opp å drar rett på jordet.... BOMBP sa det.. hehe... ikke no skjedde bortsett fra at framleppa datt av *skrudd på igjen* og den ene klemme til eksosanlegget løsna litt, så nå er det grom lyd i 240'n:D :p tar å skrur den på en dag jeg blir lei lyden.... hehe Sitat scb: så på ei rett strekke så gir jeg gass, og slenger litt med ræva fram å tilbake på veien... morro... :D Rett strekke er vell det samme som flat mark :cocain: Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Jaja.... nå skal eu-kontrollen bestilles..... :D blir gøtt å bli ferdig med det ja... hehe... skal slenge ut resultatene når de kommer. tenker jeg må bytte noen foringer og noe bremser tror jeg... sliter litt med luft i systemet ennå:( Btw: Godt nytt år Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 idag var da volvan på eu-kontroll... fikk to toer feil... den ene er venstre kalipper bak er litt kødden.. tror det er luft i den... det skal sjekkes, og så er intervallviskern fækt, så jeg må bytte relee... må bare finne hvor releet sitter først..:p er ikke ryggelys en toerfeil om man ikke har ryggelys? Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danern Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Mener det ikke er påbudt med ryggelys i norge!?! Men ettersom det er på bilen..så skal det vel virke? teip over glassa isåfall :thumb Siter -90`modell 240, med FT motor. -95 e34 525tdsa vurderes for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 hehe... er en løs ledning oppe på girkassa.... skal ta det når kløsjen skal bytte til våren.... men trodde det var påbudt jeg:p Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 -en kamerat av meg har vært på eu med 240'n sin. ryggelysa funka ikke og den gikk igjennom. Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 Modern måtte vise 740n sin på nytt fordi den var "Hes i hønnet" som døm skrev. Hornet var litt dårlig.. Er utrolig hva døm klager på som er usakelig, men slipper gjennom mye rart også.. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 scb: hvor var det du eu godkjente bilen a?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet Januar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2006 rygge lys er 1 er feil.... Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 oko.... trudde det var 2'er jeg men:p Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 Trur ikke den skal gå i gjennom hvis rygge lysa ikke funke! Alt lys skal jo funke! Men er ikke helt sikker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg