daggis Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Tenkte bare jeg skulle legge en liten link her som endel av dere sikkert blir veldig glad for :D : http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=2060&item=259902 Fra teksten: "Undersøkelsen viste også at gutter uten kunnskap om biler regnes som pingler. " "Hele 23 prosent av de som deltok i spørreundersøkelsen opplyste at de ville dumpe kjæresten dersom han eller hun sa noe nedsettende om bilen deres." "Undersøkelsen bekrefter også at jenter er opptatt av bil og motor. 33 prosent av jentene i undersøkelsen mente at gutter som ikke visste noe om biler var noen pingler." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 hehe... det var det jeg visste! :D Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by daggis Tenkte bare jeg skulle legge en liten link her som endel av dere sikkert blir veldig glad for :D : http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=2060&item=259902 Fra teksten: "Undersøkelsen viste også at gutter uten kunnskap om biler regnes som pingler. " "Hele 23 prosent av de som deltok i spørreundersøkelsen opplyste at de ville dumpe kjæresten dersom han eller hun sa noe nedsettende om bilen deres." "Undersøkelsen bekrefter også at jenter er opptatt av bil og motor. 33 prosent av jentene i undersøkelsen mente at gutter som ikke visste noe om biler var noen pingler." Kan vel ikke kalle noe av dette for nytt akkurat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Gutter er gutter er det et ordtak som heter,og det tror jeg stemmer her gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by pahf Gutter er gutter er det et ordtak som heter,og det tror jeg stemmer her gitt. Ja, det er gjerne sånn.. gutter er gutter, og damer liker gutter med fet bil :) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg