nitewlkr Skrevet Mai 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2003 Nytt bilde med "go" hjula... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Mai 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2003 GEIL! :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mai 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2003 babyhmm? Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass Skrevet Mai 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2003 Nais...:D Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 min polo GT -86 med bulk og det hele... har egentlig ikke gjort noe med den, bare billigste felgene på jordkloden, og en grill list jeg fant på huggern :P Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kpkp Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 hva har skjedd med grillen din nitewlkr? nå har rh cup felgene mine endelig kommet på sammen med takspoileren og m3 speilene, og venter nå på luftfilteret og rs2 fangeren min som er nå på vei. panser forlenger og streamer kommer ikke om så alt for lenge. Siter polo fever! solgt: http://www.cardomain.com/id/pologirl solgt: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11258 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 bilden funkar ju inte Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Originally posted by kpkp hva har skjedd med grillen din nitewlkr? nå har rh cup felgene mine endelig kommet på sammen med takspoileren og m3 speilene, og venter nå på luftfilteret og rs2 fangeren min som er nå på vei. panser forlenger og streamer kommer ikke om så alt for lenge. Kor store e cup`ane dine da ? Eg har 7.5x16 på min Polo 6N! Luftfilter asså.. motor e det så står i den da ? Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kpkp Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 mine cupèr er 7 x 15 "!motoren min er en 1,4 Siter polo fever! solgt: http://www.cardomain.com/id/pologirl solgt: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11258 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 Originally posted by Gou Kor store e cup`ane dine da ? c-cup:D Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 hehe Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by kpkp hva har skjedd med grillen din nitewlkr? nå har rh cup felgene mine endelig kommet på sammen med takspoileren og m3 speilene, og venter nå på luftfilteret og rs2 fangeren min som er nå på vei. panser forlenger og streamer kommer ikke om så alt for lenge. Ny grill ligger hjemme.... ser du nøyere etter er bilen "litt" kollisjons skadet for tiden... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Kjører en Svart 1996 1.6 8v Polo Colour Concept. 16x7.5 OZ Polaris m. 195/45/16 Toyo proxes T1-S 40mm senkefjærer og gassdempere, badlook, hvite hella Led baklykter, gitter i grill og fanger, liten sølv antenne, KD konfilter og oppjustert bensintrykk og INXX panserløftere Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Originally posted by even_e84 Kjører en Svart 1996 1.6 8v Polo Colour Concept. 16x7.5 OZ Polaris m. 195/45/16 Toyo proxes T1-S 40mm senkefjærer og gassdempere, badlook, hvite hella Led baklykter, gitter i grill og fanger, liten sølv antenne, KD konfilter og oppjustert bensintrykk og INXX panserløftere Hvorfor har du justert opp bensintrykket når du ikke har gjort noe med motoren? (uten om filter da, men det fikser std chippen lett) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Det er en bensintrykksregulator i innsprøytningen på den motoren, denne taes ut og trykkes sammen ca 2 mm, dette sammen med sportsfilter skal gi ca 10hk og 10nm ifølge en audi/vw mekaniker eg kjenner. Forressten polo classic, er det din polo som er i vwaudiclub bladet som tar en tur til england? Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg