Scorpio 89 Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Var de gamle ventilert da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio 89 Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Men har ikke så mye peiling da, men hørte bare at de skulle være bra. Også tenkte jeg at jeg skulle spørre om det var noen som satt på noe annen informasjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cthansen Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 det er standard med ventilerte skiver foran, det er sånn "dobble" skiver for å si det sånn.. Siter 87 Ford Scorpio RS 2,4i 00 Golf 1,6 Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio 89 Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Er dette første gangen du skifter på din bil??? Hvordan kjente du at du måtte skifte dem? :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cthansen Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 jeg har så å si nettopp fått bilen. Men det er ikke første gnag det er skiftet på bilen , nei. Men du kan nå kjenne om det er mye slitekant på skivene. skivene har også en minimumstykkelse. Siter 87 Ford Scorpio RS 2,4i 00 Golf 1,6 Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio 89 Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 ok. takker for mye bra info! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cthansen Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 værsego! ;) Har du Scorpio eller skal du kjøpe? EDIT; ser at du kanskje skal kjøpe.. :) Siter 87 Ford Scorpio RS 2,4i 00 Golf 1,6 Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Som oftest er det kast i skivene kombinert med dårlige foringer i forstillinga. Hadde enorm vibrering i rattet ved nedbremsing på min bil, men til og med det billige foringssettet de har på biltema eliminerte problemet. Så jeg har tro på at problemet som oftest skyldes dårlige foringer istedet for dårlige skiver :) Ang. problemer med ABS: Det er som oftest sensorene på hjulene som ikke klarer å lese av hastigheten på hjulene. Det er fullt av spor som sensorene "teller", og dersom disse er fulle av dritt (noe som ganske ofte er tilfelle) klarer ikke sensorene å få rett signal og dermed kobler ABS'n ut og den fine gule lampa i dash'en lyser. Det hender også at sensorene rett og slett slutter å fungere, men det skal man visstnok klare å måle seg fram til. Skal se om jeg finner framgangsmåten for dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio 89 Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Hva koster disse?? Er karoserideler dyrt på scorpio i forhold til andre merker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cthansen Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Skal du ha så mye karosserideler da? Jeg har IKKE dårlige foringer i forstillnga, men det ble kast fordi. Så jeg veit ikke... :p Siter 87 Ford Scorpio RS 2,4i 00 Golf 1,6 Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Det meste av karroserideler er sveisa, så det er litt ekstra jobb med å bytte ut ting og tang. Må banke løs sveisen og punkte fast den nye delen. Eventuelt så kan man kanskje bruke popnagler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio 89 Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Skal du ha så mye karosserideler da? Jeg har IKKE dårlige foringer i forstillnga, men det ble kast fordi. Så jeg veit ikke... :p nei... hehe. hadde ikke tenkt meg det :hammer men det kunne nå være godt å vite hvis uhellet var ute :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio 89 Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 værsego! ;) Har du Scorpio eller skal du kjøpe? EDIT; ser at du kanskje skal kjøpe.. :) kjøpe :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cthansen Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 personlig syns jeg Scorpio er verdens fineste bil.. :D Siter 87 Ford Scorpio RS 2,4i 00 Golf 1,6 Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio 89 Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 personlig syns jeg Scorpio er verdens fineste bil.. :D Enda et klokt menneskja eller ka de sei på svensk! :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg