G.O.M.P. Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Sliter med å få av bryteren for viften. den som det står 01234 på, hastighets bryter (den i midten) Noen som vet Siter - 98 ITR - 00 Civic Vti - 77 Civic 3d 1,2 (prosjekt, trenger motor) - 95 Astra 1,8 16v GLS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 er vell den bryteren som har dobbel funksjon? varmetråder på når du trekker ut bryteren? du trenger ett lite flatt skrujern,er en liten åpning i bryteren,dytt skrujernet inn der og trekk,er ett lite klips der som må dyttes inn før en kan trekke av bryteren. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.O.M.P. Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Glimrende, Tusen takk for hjelpen Siter - 98 ITR - 00 Civic Vti - 77 Civic 3d 1,2 (prosjekt, trenger motor) - 95 Astra 1,8 16v GLS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Hahahahah.. Var det ikke værre? Jeg har byttet lyspærer i midtkonsollen på familiens Astra F to ganger og begge gangene knakk jeg av en bit bak bryteren :D Det var greit reparerbart med superlim, men likevel... Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Hahahahah.. Var det ikke værre? Jeg har byttet lyspærer i midtkonsollen på familiens Astra F to ganger og begge gangene knakk jeg av en bit bak bryteren :D Det var greit reparerbart med superlim, men likevel... hehe ja,har gjort det samme selv ei gang,men som du sier så løser superlim det problemet fint:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg