andrej1 Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Når jeg var på tur i Polen i år, så ble det selvfølgelig mange blader. Veldig masse tøffe biler å finne, men denne skilte seg spesielt ut synes jeg. En utrolig pent sammensatt Honda CRX, faktisk en bil jeg aldri har vært særlig glad i. Men denne er bare utrolig pen. Hva synes dere?? Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Fatter ikke hvorfor folk absolutt MÅ hive på de støgge lyktene... Ellers var den ganske fet, men panseret var ikke så pent med det luftehullet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 han/hun burde ha: kjøpt andre felger,originalt panser,originale baklykter,hatt kun en farge. Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Om jeg hadde hatt den ville jeg skifta baklykter med de originale..så hadde den vært knallfin Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Clean var ikke rette ordet i alle fall, forventet meg en skikkelig JDM perle... Lakkes svart eller hvit, fjern luftinntaket, karbonen kan beholdes under tvil, men lyktene bak må knuses insta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Juli 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Jeg synes Oransje Sølv looket var utrolig tøft hvertfall! Enig med at noe kan fikses, men ellers en pen bil. Det som menes med clean er vel at den ikke er overstylet men helt okei mengde med styling Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juli 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Jeg synes Oransje Sølv looket var utrolig tøft hvertfall! Enig med at noe kan fikses, men ellers en pen bil. Det som menes med clean er vel at den ikke er overstylet men helt okei mengde med styling når en bil er klean er den: - ren for lister - diskret enkel styling som glir inn i bilens konturer - lite dekor - ikke prangende lykter eller panser, eller styling, som nevnt over. Denne bilen var ikke clean, men den var lit fet, dropppp lyktene bak, evt sorte? og nye speil, evt org-panser så hadde jeg kunne hatt den. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 likte åssen han har bytta framlykter da..v ar pent :D Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Fæle lykter... Honda CRX / Civic gen. 4 er sansynligvis de bilene lexus-lyktene ser verst ut på!!! Ellers, ja... greit, hvis man liker styling på CRX :) Her er en clean CRX yodude Mer min smak... Shaniboy på forumet sin. :D Evt. litt Mugen styling er også fett... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 den siste svarte her var litt kul :) Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 når en bil er klean er den:- ren for lister - diskret enkel styling som glir inn i bilens konturer - lite dekor - ikke prangende lykter eller panser, eller styling, som nevnt over. Denne bilen var ikke clean, men den var lit fet, dropppp lyktene bak, evt sorte? og nye speil, evt org-panser så hadde jeg kunne hatt den. er dette liksom kritteriene for at en bil er clean? folk har jo forskjellig smak og det finnes pene og cleane biler som ikke oppfyller alle dine kritterier.. Litedekor? bilen blir jo kjedelig hvis man har bare en farge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 er dette liksom kritteriene for at en bil er clean? folk har jo forskjellig smak og det finnes pene og cleane biler som ikke oppfyller alle dine kritterier.. Litedekor? bilen blir jo kjedelig hvis man har bare en farge Dekor og flerfarget bil... Er det samme altså? Kunne jeg ta så feil?! Er vel ikke noe fast fasit på Klean men de kriteriene kommer under den stilen ja.:) Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 hehe innlegget mitt kan misforstås.. men frontlyktene var pene på den bilen.. er vel punto lykter ellerno? baklyktene har jeg IKKE sans for selv.. Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Den første bilen i tråden ser oppriktig jævlig ut. Den andre, sorte, på de alt for store felgene var ganske pen. Men personlig foretrekker jeg EF'er seende slike ut: Mye OEM (med Mugen-style kit og 1999->Si-felger): Verdens mest perfekte EF9 CR-X noen sinne: Badass EF hatchback (SpeedStar Reverse Mesh?): Ekte Mugenkit: Mere Mugen: Random JDM-front CR-X med leppe: Ekte Japansk EF-hatch med Work Equip og stripes: Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg