Corfic Skrevet Mars 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2003 Satt på 17" felgene i dag, trodde det skulle gå bra men nei det skrubber bak. Men det er bare på den lille kanten som er yterst på hjulbuen som tar borti, er det mulig og fjerne denne eller vil det bli stres. Noen som har noen gode forslag ti hva jeg kan gjøre??? Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass Skrevet Mars 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2003 Valse hjulbuene bak så blir du kvitt problemet.. Altså kappe den vekk, men ikke gjør dette selv.. Ring onkel toms garage: 91303030 så fikser han sikkert det for deg, vet ikke helt hva han skal ha for det, tror det er snakk om ca 600-700kr pr hjulbue... Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet Mars 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2003 Hvis det er den kanten som går inn igjen fra skjermen kan du ta en vinkelsliper og kappe den,(får skarpe og kansje litt ujevne kanter men er kjapt) Ta en tang og bende den opp (er ikke helt bra da det er fort gjort bulke skjermen) Det jeg ville ha gjort er å ta en båndsliper med smal slipe ting "snabelsliper" (du skjønner sikkert hva jeg mener) og slipt ned denne kanten,da får du en jevn og fin kant som ikke er skarp og du kan lett få dekket til metallet for å unngå rust. Dette har jeg gjort selv med veldig bra resultat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass Skrevet Mars 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2003 Originally posted by Brembo Hvis det er den kanten som går inn igjen fra skjermen kan du ta en vinkelsliper og kappe den,(får skarpe og kansje litt ujevne kanter men er kjapt) Ta en tang og bende den opp (er ikke helt bra da det er fort gjort bulke skjermen) Det jeg ville ha gjort er å ta en båndsliper med smal slipe ting "snabelsliper" (du skjønner sikkert hva jeg mener) og slipt ned denne kanten,da får du en jevn og fin kant som ikke er skarp og du kan lett få dekket til metallet for å unngå rust. Dette har jeg gjort selv med veldig bra resultat. Få en som kan det til å gjøre det du, så du ikke ødelegger halve bilen din... Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnIper Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Skura bak på min også med 17", skulle egentlig valse hos onkel tom (pris: ca. 300kr pr. bue) men så kjøpte vi valse i steden for. etter valsing så var det ikke tendenser til skuring noe sted. hvis du ikke er redd for lakken din så kan du valse og bredde som f... mvh Johnny Siter 02' Golf 1.9TDI 150PS 4-Motion Highline X- 90' Jetta 1.6TDK X- 95' Golf 3 VR6 X- 96' Golf 3 TDK X- 89' Golf 2 TDK X- 80' Volvo 240 X- 99' Golf 4 TDI Highline X- 92' Golf 3 TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Mars 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Skal levere bilen hos onkel tom`s etterpå Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Hvor holder Onkel toms til? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Mars 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 ett sted som heter frogner rett ovenfor skedsmokorset Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Ingen som valser i Bergen? :( Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mars 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2003 Originally posted by RaCk Ingen som valser i Bergen? :( AST leier ut valse... Tror Kim Chip Chap med Drage bmwen gjør det også:rolleyes: :rolleyes: Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Må man valse uansett når man ska ha på 17" tenkte på hvis man holder seg til 205/40 dekk.. ell hvis man ska ha 16" da? 215/40 = Skrape skrape? eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Originally posted by passat kara Må man valse uansett når man ska ha på 17" tenkte på hvis man holder seg til 205/40 dekk.. ell hvis man ska ha 16" da? 215/40 = Skrape skrape? eller? Hvor breie felger tenker du på da? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Nei tenkte bare på en sånn 7" ell no.. bare sånn eks.. ska man ha 9*16 så kan jeg skjønne at det blir trangt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 gaaaammmmmmmaaaallll tråd... men noen som har prøvd onkel tom? bilde av resultat? Corfic, ble det bra? Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Om han skal ha 300 per bue så var det egentlig litt intressant.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg