toden Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 hei jeg har en opel senator som sentrallåsen kuttet ut på.Den bare låste alle dørene også var den helt død etterpå (har sjekket sikringer og di var ok) men jeg lurer på hvor relèr og styreenheten sitter på disse bilene (opel senator b 88mod)eller om noen har noen ide om hva det kan være Mvh Per Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbomega Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Reléet sitter bak panelet foran høyre fremdør. Nede på dørken altså. Er sikkert merket KIEKERT. Skjema finner du på en link på hjemmesiden min under teknisk. Så er det fram med multimeteret og måle. Siter www.turbomega.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stien Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 har også problem med sentralåsen på min senator A2! nesten samme problemet! Siter 10 Mod. Yamaha Nytro turbo -=Leketøy=- 88 Mod. Opel omega 3000 24v -=oppussing=- 87 Mod. Opel omega 2L/3000 24v -=Delebil=- 82 Mod. Blackbird 2L Solar -=Bruksbil=- -- Mod. WV Corrado G60 -=Delesalg=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg