T0mmen Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Hehe, har fått kritikk for "Mvh Tommen" mange ganger før så:) Hehe..Japp, potta er retta opp!;) Takker! Ble mye bedre med nye baklykter syns jeg! Venter nå på emblemfri grill og liste, blir kult! Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Hehe, har fått kritikk for "Mvh Tommen" mange ganger før så:) Hehe..Japp, potta er retta opp!;) Takker! Ble mye bedre med nye baklykter syns jeg! Venter nå på emblemfri grill og liste, blir kult! Hehe.. Bestilt fra AutoSpar eller?. Bestilte selv Powerrohr og Stab Stag derfra for 1måned og 4dager siden nå. Stab Staget har de fått inn så det skulle dem sende nå. Men Powerrohret har dem enda ikke fått inn. De burde skjerpe seg med leveringstida ved deler de ikkje har inne på lager :mad: Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Hehe..Bestilt fra AutoSpar eller?. Bestilte selv Powerrohr og Stab Stag derfra for 1måned og 4dager siden nå. Stab Staget har de fått inn så det skulle dem sende nå. Men Powerrohret har dem enda ikke fått inn. De burde skjerpe seg med leveringstida ved deler de ikkje har inne på lager :mad: Ja, har bestillt derfra ja. De hadde grillen og lista inne på lager da. Enig i at de er utrolig treg på leveringstid ja. Skulle egentlig bestille baklyktene derfra også, men de fikk dem ikke inn før midten av November. Så jeg dro til Trondheim å kjøpte lyktene og filtret der. Bestiller ikke fra autospar sålenge de ikke har varene inne. Crystal Clear blinkers m/parklys i frontfanger bestilles også, når de er ikke på lager hos autospar:D Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Da ringte jeg autospar, for å høre hvor i h******e det blir av tingerne mine. De hadde ikke mottat betalingen forrige uke, men den hadde kommet inn idag Mandag 31.Okt og jeg betalte Tirsdag 25.Okt. I mellomtiden, mens de har venta på betalingen (som da er banken sin feil), har dem solgt ut alt som var mitt og som sto på bestilling i navnet mitt. Så jeg må vente ENDA en eller sikkert FLERE uker for å få tingerne mine! Je g begynner VIRKLIG å irritere meg over disse folkene. Har alltid fått god service der, og fått tingerne etter noen få dager osv. Men de 2 siste gangene har jeg ikke vært fornøyd. Den dagen jeg bestillte, sa Kjetil at de hadde alt inne på lager. Så idag når jeg snakka med Kjell, så sa han at de hadde solgt det ut assman Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Vi vet da alle at Autospar SUGER Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 veldig pen farge du har valgt :) Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Takker for det :thanks Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Da er den nye grillen og grill liste endelig ankommet! Tok et kjappt bilde etter montering idag..Kommer flere bilder en dag det er finvær:D Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Ble veldig bra det der da. Lakkere listen også håper jeg;) Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Ble iallefall mye bedre enn før yodude Joda, den skal lakkeres den vettu. Skal karnsje også bestille en bakluke spoiler, og nye hvite xenon pærer til lyktene. Og om hvis jeg får solgt subbene mine, skal jeg gå for innkjøp av komplett Gule Poly foringer, samt stabstagsett eller nye front. Så fronten til "jettamaster" her på forumet, og syns den var sinnsykt rå! Her er et bilde av fronten:D Håper det er greit for Jettamaster at jeg legger det ut? Lyktene koster 2799,- hos autospar og en slik "Rally-look" grill. Har ikke helt bestemt meg om hva jeg skal kjøpe enda. Noen formeninger dere der ute? PS: litt mørkt bilde.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rorken Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Den ble utrolig fin :) Likte veldig godt fargen. Bra prosjekt kiddie Siter 1990 Audi Coupé 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Den ble utrolig fin :) Likte veldig godt fargen.Bra prosjekt kiddie :thanks Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Ble iallefall mye bedre enn før yodude Joda, den skal lakkeres den vettu. Skal karnsje også bestille en bakluke spoiler, og nye hvite xenon pærer til lyktene. Og om hvis jeg får solgt subbene mine, skal jeg gå for innkjøp av komplett Gule Poly foringer, samt stabstagsett eller nye front. Så fronten til "jettamaster" her på forumet, og syns den var sinnsykt rå! Her er et bilde av fronten:D Håper det er greit for Jettamaster at jeg legger det ut? Lyktene koster 2799,- hos autospar og en slik "Rally-look" grill. Har ikke helt bestemt meg om hva jeg skal kjøpe enda. Noen formeninger dere der ute? PS: litt mørkt bilde.. da går nok greit:) men eg har ikkje "rallye-look" grill. bare vanlig sportsgrill. eg liker sportsgrillen betre på jetta enn rallyegrill på jetta:) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Har su ett bedre bilde av hvordan grillen din ser ut Jettamaster? Lyktene har like mål som jetta sine originale, ikke sant? Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Samme form som jetta lyktene ja..Jettamaster: Vet du ikke har den "rally-look" grillen. Men jeg vurderer den.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg