T0mmen Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Her er noen bilder av prøvemontert styling. Men lurer på en ting. Som dere ser på fronten, så er GTI leppa svart, og lilla i midten, og svart øverst igjen. Så, jeg lurer på om jeg skal beholde skjørtene svart også, eller om de skal lakkeres? Hvis jeg får diffusorn lakkert svart matt, så er det jo likt hele veien? Vil ha andre folks meninger:D Takk! Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Ville nok ikke sett så gæli ut det nei.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paest Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Nå ser jeg hvor jeg har sett den lilla-fargen før.. Lilla smarties! Siter [ ]-94 Mazda Miata 1.8l turbo [x]-87 Golf GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Det vil si, ingen posetive sider med min bil, etter all oppussingen? :bump Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Det vil si, ingen posetive sider med min bil, etter all oppussingen? :bump hvorfor dro du ikke kosten over øvre del av fanger samt lister når du først var i gang? blir tøft å sjå framover hvordan bilen blir, kjipt du ikke fikk ha de breie felgene da. hvordan ble foresten resultatet , ikke så lett å se på bildene men ble det mye ujevnheter osv? noen kompiser har lakka opp at å de har hatt litt sånn små plukk etter lakk, ujventherer osv. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Hey! Er litt i tvil, men lurer på om alt skal lakkeres nå. Vil bare ha synspunkter fra andre folk her på forumet, om hvordan de tror det vil bli? Nei, lakkeringa ble strøken den. Ingen ujevneheter noen steder:D Ble VELDIG fornøyd med lakkeringa og grunnarbeidet. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Det vil si, ingen posetive sider med min bil, etter all oppussingen? :bump Sorry as, men jeg syns ikke stilvalget ditt er kult. Er nok mange som er enige. Fargen er fin. Bytt ut speila og få på originale skjørt, så blir den iallefall mye fetere. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Det er din mening;) Jeg får se hva jeg skal gjøre, om jeg skal lakkere eller hva det nå blir. Men etter en stund, så får jeg se hva jeg gjør. Om jeg bytter det ut, og skaffer G60 bredding og skjørt. Time will show:D Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Du spør etter andre sine meninger: Jeg liker ikke skjørtene dine eller ostehøvelen bak. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 fargen og stilen kan bli fin. men som sverre sier, ostehøvelen bak er ikke noe fin. sideskjørtene og speilene hører hjemme på en bmw m3. men når det gjelder lakk tips siden du vil beholde stylingen din så ville jeg enten ha lakkert breddere fangere lister og speil altså everything i bilens farge. ellers beholdt det sort og lakkert diffusern bak sort også. blir det i hvertfall en gjennomført stilrenhet der. og gjør noe med lyktene dine. koster ikke mere en 90kr for en boks lyktelakk så har du i hvertfall gjort noe med sideblinkers og baklykter før du får råd til skikkelige saker. EDIT: hvordan skal du gjøre med skiltfeste bak egentlig? Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 fargen og stilen kan bli fin. men som sverre sier, ostehøvelen bak er ikke noe fin. sideskjørtene og speilene hører hjemme på en bmw m3. men når det gjelder lakk tips siden du vil beholde stylingen din så ville jeg enten ha lakkert breddere fangere lister og speil altså everything i bilens farge. ellers beholdt det sort og lakkert diffusern bak sort også. blir det i hvertfall en gjennomført stilrenhet der. og gjør noe med lyktene dine. koster ikke mere en 90kr for en boks lyktelakk så har du i hvertfall gjort noe med sideblinkers og baklykter før du får råd til skikkelige saker. EDIT: hvordan skal du gjøre med skiltfeste bak egentlig? side blinkers er jo ok da :) men et lag ell 2 på baklyktene hadde vel gjort seg. har du foresten tenkt å bytte grill? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Akkurat, det jeg gjør, spør om andre folk sine meninger. Ang, lys. Baklyktene skal sotes, midlertidig. Men med tiden blir det krystallklare rød/hvit, og krystallklare frontlykter, med emblemfri 2 lykters grill. Som sagt, folk har forskjellige meninger om "styling" på bil! Jeg og mange andre syns at dette ble et bra resultat. Mangle liker Golf, mange liker IKKE Golf! Skjønner?:D Dette er mer min stil! Men en ting skal iallefall være sikkert, at den råeste Golfen jeg har sett hittil er SpeedWell sin. Og den har kunn vanlige 90 fangere med G60 bredding, og syns det er svært kult også! Men jeg vil prøve noe nytt, og se hvordan det blir. Går det over med tiden, skifter jeg til G60 bredding. Værre er det ikke;) Og man "styler" ikke opp en bil etter hva andre sier, men hvordan man selv liker det! Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 EDIT: hvordan skal du gjøre med skiltfeste bak egentlig? Skiltfestet har jeg tengt litt på. Tengte å sette bak diffusorn, og sette skiltlysene UNDER fangeren. Men dette får jeg se litt nøyere på. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 side blinkers er jo ok da :)men et lag ell 2 på baklyktene hadde vel gjort seg. har du foresten tenkt å bytte grill? Grillen skal SÅKLART skiftes ut! Første jeg kjøper nå, blir ny grill og grill liste. Så kommer baklykter, så frontlykter. Håper på å spare opp til nye felger også, men dette en gang i vinter. Skal ikke brukes på vinterstid uansett. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Kan kjøpe baklyktene mine du. Org. sota hella lykter. ene lykta har en liten sprekk i glasset. Går for 300kr inkl.frakt Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg