T0mmen Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Joda, anlegge blir flytta over det, Hansi:D Joda, huske Daniel sin Amazon vettu, var kul den ja:) Jo, takk for det! Så snakkes vi seinere! Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 Pilsen: Du har PM! Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Juli 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 Da har jeg fått gjort en go del ting idag. Har pusse ned bilen med 180 papir med rondell marskin idag. Fikk sveisa igjen antenne hullet, hullene til vindusvisker bak, og emblemhullene bak. Ble tatt litt bilder, og de vil komme iløpet av kvelden. Fikk ikke tatt bildene før litt uttpå kvelden, men det kommer vel. Er fornøyd med dagen så langt, så skal fortsette imorgen. Bakluka blir sveisa på Mandag/Tirsdag. Så står igjen en god del sparkling. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 dropp de m3speilene da....er faen ikke noe bimmer du kjører Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 stemmer.. hold nå vw til vw, og bmw til bmw yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 stemmer.. hold nå vw til vw, og bmw til bmw yodude Hva skal de da sette på bilene sine? ;) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet August 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Hei. Beklager at bildene ikke har kommet enda, men venter på en kamerat som skal brenne de på en cd. For lånte meg en digitalkamera, så venter til han får brendt de på cd'n, og skal få ham til å gjøre det iløpet av dagen her. Om jeg har på M3 speil, eller har noen andre speil på, blir isåfall mitt problem. Jeg syns det er tøft med M3 speil på Golf 2:D Dermed basta;) Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Om jeg har på M3 speil, eller har noen andre speil på, blir isåfall mitt problem. Jeg syns det er tøft med M3 speil på Golf 2:D Dermed basta;) Mvh Tommen aldeles riktig!... du smetter på det DU synes er bra.. ikke hva alle andre synes er stygt... Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet August 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Akkurat:D Idag har jeg fått sveisa bakluka mi, å pussa en del der jeg har sparkla osv. Håper på å få grunna bilen innen Torsdag. Da blir det lakkering til neste helg forhåpentligvis :pray Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet August 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Updates!!! Her er noen bilder like etter jeg har begynnt å pusse, og en del under jobbing. Flere bilder vil bli tatt ikveld, uder sparkling av bakluke osv osv. Er gjort en god del etter disse bildene de. Men smør inn med tålmodighet folks:) Bilder vil bli lagt ut så fort jeg får det til:D Mvh Tommen Her er et bilde av bilen, like etter jeg pussa pansret og taket. Her er mens vi holder på å sveise igjen viskerhullene til viskern bak. Her er da et bilde av det fiiine mig apparatet:D Smaken er som baken!:D Noen bilder som ble tatt ute. Et til! Kom gjerne med kommentarer/ideer! Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Ja, Tommen, dette ser jo bra ut. Keep on the good work! Får si som en i gatebil-magazine:" Det og slippe en ferdig stylet bil ned fra jekken første gang, er bedre en sex!" Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet August 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Hehe, jo takk Anders:D Må komme en dag å se hvordan det går! Får grunna bakluka og pansret idag. Lakkering inni dørene står igjen, og noe småsparkling. Så kommer helgrunning av bilen, så blir det lakkering:D Gleder meg som en liten ungen til julaften!! Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Hehe, kommer vel hjem i morgen. har arbeidshelg. Men, har du fiksa baklukeåpneren da? Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet August 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Okei. Arb helg t nabon min?:D Hehe..Har arb helg jeg også gitt. Nei, men har grunna luka idag, så blir vell etter lekkering tenker jeg. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Synes felgene faktisk kan passe meget godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg