schizo Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Skjer med denne da? Noen mere updates? Siter - 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt) x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt) VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Ble det noe videre bygging på den bilen? isåfall link til prosjekttråd? :P Det blir nok :) men trenger mere enn 24timer i døgnet hehe Brukte bilen en gang i 07, resten står den lagret.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4TDi Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Først må jeg bare si at dette er noe av det råeste jeg har sett...!! :) Keep up the good work :D :pray Så lurer jeg på hvor du har fått tak i de overgangene til kablene fra sub`ene og ned igjennom "sete"...? Siter -Ka vi sku ha gjort utn have, sku vi ha bært båtan...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Først må jeg bare si at dette er noe av det råeste jeg har sett...!! :) Keep up the good work :D :pray Så lurer jeg på hvor du har fått tak i de overgangene til kablene fra sub`ene og ned igjennom "sete"...? Takk for det :) Er jo ett oldtids prosjekt for meg , men håper å få renovert den om ikke så lenge :) Det er kabel gjennomganger til båt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caver911 Skrevet Mai 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2009 Heisan. Du skal ikke tilfeldigvis selge det gamle skinninteriøret i bilen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg