Ascona Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Originally posted by KinG^KaoZ Hvilken plastklump er dette? Renault Spider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 var det jeg tenkte meg det var.. men tørte ikke å si det. syns den ligna no innmari åga de velte bøyle lignende sakene.. Så 2 slike i oslo fr or om trent 2 år siden. jævli speisa... trukke den var no særlig populær lenge.. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 Originally posted by rdl var det jeg tenkte meg det var.. men tørte ikke å si det. syns den ligna no innmari åga de velte bøyle lignende sakene.. Så 2 slike i oslo fr or om trent 2 år siden. jævli speisa... trukke den var no særlig populær lenge.. Det største problemet for Spider var vel prisen.. jeg mener å huske at den var avsindig dyr.. Forøvrig kom den til å begynne med uten frontrute, noe de endret på etterhvert.. Den hadde altså bare en defroster som fungerte som rute, funka greit i hastighet, men dårlig i kø visstnok, sikkerheten ble nok også ganske redusert av den løsningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 aner ikke. vet bare at jeg har settd en samma gule dritten 2 ganger i byen og et var det:).... stakkars jævlen gikkk vei lei han oxo.... men anyways... SJekk ut en av de råeste bonde-pickupene her'a--- Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2003 inni. ganske kul egentlig... er en bondeknøl fra tynseth som eier den.... eieren ser like jævli ut som bilen... :) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Mars 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2003 den mazdaen, hvor har du tatt det bildet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2003 Thorshov bilrekvisita.... I oslo altså... på storo.. jeg lo da jeg så det der ...måtte bare ta bildet... SÅ kom eieren da. og jeg prøvde lixom å vri meg unna med kamera og alt for at ha ikke sku se jeg holdt på å knekke sammen i latter.... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2FAST4U Skrevet Mars 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2003 den utrolige stygge pickupen ovenfor ligner veldig på det svenskene kaller for A-traktor.. Er det det eller vanlig bil? hehe, rattet og pedalene+bass røret fra rocford fosgate mellom setene koster garantert mer enn resten av bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2003 skule overhodet ikke forundre meg om det var dyrere enn selve bilen nei.. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mars 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2003 Når vi preter om harry jævla biler.... ta en titt på dennee!! http://www.mercedesstern.at/sport/10.htm og en 190E som har cossie motor... http://www.angelfire.com/mb2/190E/Cosworth.htm Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2FAST4U Skrevet Mars 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2003 Originally posted by rdl Når vi preter om harry jævla biler.... ta en titt på dennee!! http://www.mercedesstern.at/sport/10.htm og en 190E som har cossie motor... http://www.angelfire.com/mb2/190E/Cosworth.htm hehe, den gule merca var nesten så stygg at den ble tøff.. men den andre var ikke noe spesielt fin, men fy faen for en motor! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Mars 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2003 Originally posted by rdl Når vi preter om harry jævla biler.... ta en titt på dennee!! http://www.mercedesstern.at/sport/10.htm og en 190E som har cossie motor... http://www.angelfire.com/mb2/190E/Cosworth.htm Håper du ikke mente at den cossie motoriserte er harry? Det er garantert den feteste 190E`n jeg har hørt om iallefall.. 12 sek 0-200 står det respekt av!!! Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2003 Originally posted by 2FAST4U men den andre var ikke noe spesielt fin, men fy faen for en motor! Den har det faktisk vært lagd en liten dokumentar om, som har vært sendt på NRK flere ganger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Mars 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2003 Originally posted by Ascona Den har det faktisk vært lagd en liten dokumentar om, som har vært sendt på NRK flere ganger.. nei trukke det er den... Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Mars 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2003 Originally posted by rdl Thorshov bilrekvisita.... I oslo altså... på storo.. jeg lo da jeg så det der ...måtte bare ta bildet... SÅ kom eieren da. og jeg prøvde lixom å vri meg unna med kamera og alt for at ha ikke sku se jeg holdt på å knekke sammen i latter.... han eieren, var han litt småfeit med litt skjegg?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg