Probe GT Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Vet at man får kjøpt rense sett osv, men det er jo svin dyrt når man bare kan vaske det med whitesprit/rødsprit som fungerer like bra.. men så lurer jeg bare på hvordan olje filteret er satt inn med? Kan jeg bruke ATF olje? Eller helt enkelt vanlig motor olje? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Vet at man får kjøpt rense sett osv, men det er jo svin dyrt når man bare kan vaske det med whitesprit/rødsprit som fungerer like bra.. men så lurer jeg bare på hvordan olje filteret er satt inn med? Kan jeg bruke ATF olje? Eller helt enkelt vanlig motor olje? Du kan jo bruke gammel og oppbrukt frityrolje? kan bruke det som motor olje så sparer du de penga også i samme slengen ;D Fra spøk til alvor.. Hvis du tenker over hva ett sett koster og hvor lenge det holder så blir det ikke så dyrt.. Det faktum at hvis du bruker noe som ikke fungerer som det skal kan det bli veldig dyrt. Da er det bedre å kjøre med orginalt filter.. Lag deg heller en ny boks der du kan få inn ett større "orginalt" filter. Uansett hva folk sier så er det ingen som kan vise til tester der oljefilter fungerer bedre enn orginal.. Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Du kan bruke ATF olje ja, har brukt det på mitt å det funker fint;) Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Til første innlegget her, jeg liker å greie meg litt på egen hånd.. Tror faktisk at det er et unødvenig produkt når man har samme greier i garasjen sin. :) Vet at det ikke er dyrt :p Vet om flere som bruker ATF olje rundt mine trakter, og det fanger opp møkka like bra :) Ville bare høre litt rundt her.. Kanskje det er ett flertall som bruker dette ? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Vel..... ? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg