TGS[]D[][]V[][]D Skrevet Juli 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Nå har jeg greid å fått opp bagasjeromsluka og krabba meg inn i bilen. Men får jo ikke låst opp innenifra heller. Går heller ikke ann å skru på tenninga, alt er helt dødt. Ringte Opel istad, og de sa at jeg måtte få taua den til verkster, så måtte dem bore ut sylinderne. Syntes d hørtes litt dyrt ut, må jo være noe annet man kan gjøre. Ha snakka vist om en microchip inne idøra som var ødelagt eller.no Siter - Opel Vectra C 06 mod - Opel Vectra B 96 mod *solgt* - Toyota corolla 86 mod *solgt* - Bmw 316i e36 91 mod *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 D[][]V[][]D']Nå har jeg greid å fått opp bagasjeromsluka og krabba meg inn i bilen. Men får jo ikke låst opp innenifra heller. Går heller ikke ann å skru på tenninga' date=' alt er helt dødt. Ringte Opel istad, og de sa at jeg måtte få taua den til verkster, så måtte dem bore ut sylinderne. Syntes d hørtes litt dyrt ut, må jo være noe annet man kan gjøre. Ha snakka vist om en microchip inne idøra som var ødelagt eller.no[/quote'] Får du ikke vrid rundt nøkenen i tenninga eller er det bare døtt når du vrir den rundt?? kommer det lys opp i instrumantan??? Er det orginal alarm eller defa?? Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Om du får liv i instrumentene, men ikke start på bilen, er det nok nøkkelen som må programmeres igjen. Det du da gjør, er å vri rundt nøkkelen i tenninga, deretter innen et sekund eller noe sånt, trykke på en av knappene på nøkkelen. Da skal (om den da plutselig virker da) dørlåsene svare med å låse dørene (vet ikke hva som vil skje i dette tilfellet da), og låse opp igjen to ganger på rad. Lykke til :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Kan det hende du har en ekstremt uheldig kombinasjon av dødt batteri og vrien låsesylinder? For det hørtes jo rart ut at det ikke skjer noe når du vrir om nøkkelen i tenninga... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Hva med startmotor og dynamo ? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TGS[]D[][]V[][]D Skrevet Juli 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 er ikke noe lys eller noen ting. selv om jeg får vridd tenningslåsen helt rundt. Siter - Opel Vectra C 06 mod - Opel Vectra B 96 mod *solgt* - Toyota corolla 86 mod *solgt* - Bmw 316i e36 91 mod *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 D[][]V[][]D']er ikke noe lys eller noen ting. selv om jeg får vridd tenningslåsen helt rundt. dersom det ikke kommer noe lys noe sted (instrumenter eller lykter) er du sannsynligvis tom for strøm. Forsøk med startkabler og se om den starter da. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 hehehe 110% sikkert flatt batteri det der:) Parkert med lysene på eller noe skulle en kunne tro... Bra du ikke tok sjansen på å ta en rute da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TGS[]D[][]V[][]D Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 hehehehe....ler så jeg griner her. Har glemt å slå av parklysa, så dem har jo tømt batteriet heeelt. :pray :biker Siter - Opel Vectra C 06 mod - Opel Vectra B 96 mod *solgt* - Toyota corolla 86 mod *solgt* - Bmw 316i e36 91 mod *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Ble en billig løsning på problemet da heldigvis:) Virker ikke lysalarmen din forresten? Piper godt om jeg glemmer den iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TGS[]D[][]V[][]D Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 hehe..joda den virker den. Men her om dagen så måtte jeg no jævlig på dass, så jeg lot bare bilen stå å gå mens jeg løp inn på dass. Så når jeg kom ut igjen så fiska jeg bare med meg nøkla ut gjennom passasjerdøra. Og da piper d ikke vettu :) Siter - Opel Vectra C 06 mod - Opel Vectra B 96 mod *solgt* - Toyota corolla 86 mod *solgt* - Bmw 316i e36 91 mod *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 No offence, men : KLØNE :D Godt det ordna seg og du ikke stressa med å knekke ei rute da... hvordan fikk du opp bakluka forresten? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TGS[]D[][]V[][]D Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 Hehehe... vet jeg er kløne .. Jeg lirka nøklen litt frem og tilbake mens jeg vrei den til siden. har aldri gått før, men virka nå. :) Siter - Opel Vectra C 06 mod - Opel Vectra B 96 mod *solgt* - Toyota corolla 86 mod *solgt* - Bmw 316i e36 91 mod *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 samme problemet her nå.. helt tom for strøm,ikke snakk om å få vridd om dørlåsen... smurte opp med myyyyyyyyyyyyyyye 5/56 i dørlåsen og etter 50 min fikk jeg vridd om nøkkelen.. litt svett kan man si. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skruf sterk Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 en passelig gammel tråd kanskje:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg