Gå til innhold

Hvor kjøper dere byggesettene?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hvor mye koster tinga i frakt fra Japan? Og hvor lenge tar det?

Hviiiis noen vet =)

hvor mye det koster i frakt,kommer an på hvor mye du bestiller og hvilken frakt type du har valgt.

har fått varene etter 4 dager,det er vel ca 4-10 dager det tar på den raskeste måten,mens det tar ca en måned på den tregeste.

98 vw golf 4 gti

 

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 213
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har bestilt en del fra denne webbutikken her: http://www.1999.co.jp/eng/plamo/

Og de er sinnsykt raske med leveransen sin. Bestillte forrige onsdag og pakka kom i går på døra! Kan anbefalle denne butikken her!!

 

Tror eg bestille meg derfra eg o... fant supra der :D

- 86 Nissan Bluebird Turbo SR

x 90 Mazda 626

x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

der ja...den e god takker;) så også noen på http://www.1999.co.jp.....e det noen som kunne tenke seg å bestilt en til meg? og sende den til meg når den kommer til norge å få betalt da?? det hadde vært jævli kjekt, tenkte eg skulle begynne å samle på drifte biler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de er ikke ferdig lakkert. En kan forstå det slik. Men da det står "Body molded in Dark Silver", er karroseriet støpt i plast med "Dark Silver" farge. Har en bil der det stod på nettbutikken at den var i rød, ergo karroseriet er rødt.

Så det beste er nok å kjøpe en boks grunning, lakken og litt klarlakk med en gang

97 - BMW 520i

86 - VW Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår