Jump to content

Hvor kjøper dere byggesettene?

Rate this topic

Recommended Posts

bestilte denne moddellen på forrige lørdag hos http://www.1999.co.jp. men den har ennå ikke kommet:S noen som har erfaringer med dette???

vet ikke hvordan de sender varene her,men på hlj,så kan du velge mellom 2 forskjellige frakt metoder(fly,båt)

hvis du har valgt båt,så kan det ta mellom 2uker til 3 måneder før du får pakken,har selv valgt båt engang fra japan,da tok det litt over 3 måneder før pakken kom.

98 vw golf 4 gti

Member of VW Audi Club Norwegen

• Replies 213
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hvilken modell er det snakk om? Kan være at de er utselt for den da. Og at de ikke har oppdatert sidene sine. Men min erfaring med den butikken der er da bare positiv!

den modellen heter D-1 GP Kei Office Silvia 2005....men det står ingenting om at den e utsolgt:S:S!?!?!?!

vet ikke hvordan de sender varene her,men på hlj,så kan du velge mellom 2 forskjellige frakt metoder(fly,båt)

hvis du har valgt båt,så kan det ta mellom 2uker til 3 måneder før du får pakken,har selv valgt båt engang fra japan,da tok det litt over 3 måneder før pakken kom.

bestillte en modell til fra HLJ i går....venter i spenning på den skal komme:) vet du ca hvor lang tid de bruker??

bestillte en modell til fra HLJ i går....venter i spenning på den skal komme:) vet du ca hvor lang tid de bruker??

hvis de har modellen på lager,og du valgte raskeste frakt,så tar det ca 1 uke,hvis de ikke har mye å gjøre på toll lageret.

98 vw golf 4 gti

Jeg har sånn dere ording at posten fortoller det jeg får. Da kommer det raskt som bare det. Men du får en liten rekning dagen etterpå.

Både fra HLJ og Hobby Search er de raske. Dersom de har alt på lager da. Jeg har bestilt og fått 12 modeller pluss litt diverse utstyr fra de to.

97 - BMW 520i

86 - VW Golf II

• 3 weeks later...

Jepp! Da var byggesettene (7 biler) til meg og Håvard (VOLVOs90r her på forumet) kommet! Tok bare 9 dager med BÅT fra HLJ! Postmannen kom til og med på døren med pakken (Har jeg aldri opplevd før) hellothere

Når vi har kommet igang kommer vi sikkert til å lage en ny post sammen om hvordan det går. Kommer nok en del bilder også :)

Bilde-03842.jpg

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

ja....etter ca 10 dager kom modellen, altså denne drifteren som eg bestillte....ble ganske bra om jeg må si det selv...nettopp ferdig med den, sinnsykt mye klistremerker...skal bestille en ny så snart så mulig...raske folk...absolutt å anbefale

sleng ut bilde da ffs ^^

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Hvordan er det dere betaler? jeg bestilte et sett og fikk en mail om at den var klar til å sendes, men man må enten betale med paypal(noe som ikke kan ha fordi jeg har et ungdomskort) eller sende penger dit( er litt i tvil på det å sende penger til usa)

alle varer du bestiller fra utlandet,må betales på forskudd.

og hvis det er fra hlj,du har bestilt fra,så ligger den butikken i japan.

du kan betale med paypal og kort,ikke noe problem med å bestille derfra,det er en seriøs nettbutikk.

98 vw golf 4 gti